۱۰۳۷۴۲۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

توضیح آزادی درباره ماجرای جنجالی فینال حذفی

آزادی می‌گوید که کامنت‌های توهین آمیز هواداران تراکتور عامل جدایی او از این تیم است.

ورزش سه: آزادی می‌گوید که کامنت های توهین آمیز هواداران تراکتور عامل جدایی او از این تیم است.

محمدرضا آزادی مهاجم جوان تیم فوتبال تراکتور در فینال جام حذفی اتفاق عجیبی را رقم زد و پس از تعویض، به تصمیم ساکت الهامی اعتراض کرد.

او که از آکادمی تراکتور به فوتبال ایران معرفی شده، در گفتگو با خبرنگار ما درباره وضعیت خود توضیح داد: من فعلا از تراکتور جدا شدم و با چند تیم در حال مذاکره هستم و ببینم کدام را خدا می‌خواهد. از تیم های تهرانی پیشنهاد داشتم اما منتظرم که ببینم این مذاکرات چطور پیش برود. برای من فرقی نمی‌کند شهر کجا باشد، از بچگی دوست داشتم در تراکتور بازی کنم اما شرایط طوری شد که باید جدا می‌شدم. برای من مهم است که بازی کنم و فوتبالم را بسازم نه این که در تیمی بزرگ نیمکت نشین باشم.

وی در خصوص ناراحتی و اعتراض و عصبانیتش پس از تعویض در فینال جام حذفی اظهار داشت: من خیلی ناراحت شدم چون هیچ وقت انتظارش را نداشتم که وقتی نیمه دوم وارد زمین شدم، دوباره تعویض شوم. این تعویض تاکتیکی بود، مربی هم بعد بازی با من صحبت کرد. می‌دانستم تاکتیکی است اما به هر حال نمی‌توانستم ناراحتی ام را مخفی کنم.

مهاجم جوان تراکتور افزود: من نباید ناراحتی ام را بروز دهم. قبول دارم باید رفتار کنترل شده تری داشته باشم و مطمئن باشید چنین چیزی را نخواهید دید.

محمدرضا آزادی راجع به کامنت منفی هواداران تراکتور عنوان کرد: نمیدانم چرا اینطوری است. به خاطر همین ها از تراکتور جدا شدم، مادرم به خاطر همین کامنت ها مادرم بیماری قلبی گرفت، اصلا آرامش نداشتیم. من هرچقدر هم خوب بازی می‌کردم بازهم کامنت ها علیهم بود. هواداران واقعی تراکتور من را دوست دارند اما یک سری آدم ها که دوروبر تیم هستند، این کامنت ها را می‌گذارند.

مهاجم جوان تراکتور درخصوص لقب دیبالای و تفاوت پستش با این بازیکن گفت: من الگوی زندگیم رونالدو است، حالا مردم به من لطف داشتند که لقب دیبالای تبریز می‌گفتند. پست تخصصی ام مهاجم نوک است و خیلی دوست دارم که در همین پست بازی کنم. شاید چون آن موقع مثل دیبالا مویی در صورت نداشتم، این لقب را به من دادند

آزادی با اشاره به ناکامی اش در گلزنی اظهار داشت: نمی‌توانیم بگوییم کسی مقصر است، من جلوی استقلال یک ضربه به تیر دروازه زدم و یک ضربه هم روی بدشانسی نرفت و اگر این ها می‌رفت حتما راحت می‌بردیم. نمیدانم چرا توپ به فوروارد نمی‌رسید و مخصوصا که ما یک مهاجمه بازی می‌کردیم، کار برای مهاجم سخت تر می‌شد. به هر حال گذشت و تمام شد.

او در پایان مصاحبه گفت: انشالله که دوست دارم با قدرت برگردم و طوری بازی کنم که برای تیم موثر باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوسف

      واقعا بازیهاش افتَضاح بود خدایش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج