جاباما
۱۰۳۷۴۴۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

بانک‌ها ملزم به اخذ وجوه نقد از مشتریان شدند

تمام بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی بایستی با ایجاد باجه مخصوص و رعایت کامل ملاحظات بهداشتی و مراقبتی در شعب نسبت به دریافت وجوه نقد مشتریان و مراجعه‌کنندگان اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا: تمام بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی بایستی با ایجاد باجه مخصوص و رعایت کامل ملاحظات بهداشتی و مراقبتی در شعب نسبت به دریافت وجوه نقد مشتریان و مراجعه‌کنندگان اقدام کنند.

این بانک پیرو بخشنامه‌های قبلی بر ضرورت انجام عملیات نقدی در شعب بانک‌ها در دوران شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

در این بخشنامه تاکید شده است تا تمام بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی ملزم به دریافت وجوه نقد مشتریان و مراجعه‌کنندگان هستند و این امر باید با ایجاد یک باجه مخصوص و رعایت کامل ملاحظات بهداشتی و مراقبتی در شعب به انجام برسد.

در روزهای پایانی سال گذشته، به دلیل شیوع بیماری کرونا، بانک مرکزی فروش اسکناس‌های نو و همچنین دریافت و پرداخت پول نقد و مسکوکات را ممنوع اعلام کرد.

در بخش‌نامه بانک مرکزی همچنین خاطرنشان شده بود اگر بانک‌ها به دلایلی مجبور به دریافت پول نقد باشند، این اقدام باید با ملاحظات ویژه انجام شود.

این بخشنامه به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق جابجایی وجه نقد انجام شده بود اما در پی به درازا کشیدن اپیدمی کرونا، مشکلاتی برای مشتریان بانکی ایجاد شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرزاد

      حالا که هم مردم عادت کردن هم بانکها خودراتطبیق دادندچه الزامی به بازگشت به عقب می‌باشد.درحالیکه پول ملی اینقدربی ارزش شده که برای جابجایی بین بانکها بایدازفرقون استفاده کرد.واقعا تصمیمات سومدیریتی یعنی همین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج