۱۰۳۷۵۹۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

لغو بازی والیبال بعد از عکس یادگاری!

در هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران اتفاق غیر معمولی رقم خورد و بعد از تشریفات ابتدای مسابقه هورسان رامسر و شهروند اراک، ناظر اقدام به لغو دیدار کرد.

خبرآنلاین: لیگ برتر والیبال به هفته دوم نرسیده اول حاشیه رقابت ها رخ داد. در این هفته اتفاقی عجیب در رامسر افتاد که نشان از بی نظمی و عدم نظارت درست مسئولان مربوطه بود. در حالی که تیم های شهروند اراک و هورسان رامسر در چارچوب هفته دوم باید به مصاف هم می رفتند اما این بازی بعد از تشریفات ابتدای مسابقه لغو شد!

تیم اراکی در هفته اول رقابت ها استراحت داشت و آخرین تیمی بود که حضورش در لیگ قطعی شد. با وجود اینکه این تیم سابقه حضور در لیگ برتر را هم دارد اما بدون آن که مجوز حضور بازیکنانش را گرفته باشد پای به این مسابقه گذاشت و همین علتی بود که ناظر مسابقه مانع از انجام بازی شد.

هر دوتیم هورسان و شهروند اراک مقدمات اولیه انجام بازی را انجام دادند اما ناظر دیدار به خاطر اینکه کارت بازی بازیکنان میهمان صادر نشده بود بازی را سه بر صفر به نفع هورسان اعلام کرد.

داشتن کارت مسابقه را می توان یکی از ابتدایی ترین قوانین برای حضور تیم ها در مسابقه به شمار آورد اما جای سوال دارد که مسئولان اراک چطور بدون آن که مجوز داشته باشند خواهان حضور در مسابقات هستند؟

اما طرف دیگر ماجرا مسئولان سازمان لیگ هستند که گویی هیچ نظارتی روی بازی ها ندارند. آن ها چطور قبل از آغاز هفته دوم به شهروند اراک اعلام نکردند که تا زمان نگرفتن کارت بازی اجازه حضور در مسابقات را ندارند؟ مگر نه اینکه داور، ناظر مسابقه و سایر عوامل اجرایی توسط فدراسیون معرفی و تایید می شوند؟ پس چطور می شود که سازمان لیگ برای بازی که یک طرف آن هیچ مجوزی ندارد، داور انتخاب می کند؟

اگر مسئولان تیم اراک را در این موضوع مقصر بدانیم اما باید انتقاد جدی تری را به سازمان لیگ کرد که چرا نمی تواند حتی چنین قانون ابتدایی را اجرا کند؟ سازمان لیگ که قبل از شروع مسابقات دائم از اجرای قوانین صحبت می کند و حتی رئیس فدراسیون هم از لزوم اجرای بی چون و چرای قانون می گوید اما در عمل شاهد این اتفاق عجیب هستیم.

لغو بازی والیبال بعد از عکس یادگاری!

لغو بازی والیبال بعد از عکس یادگاری!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج