جاباما
۱۰۳۷۶۲۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پرسپولیس - التعاون؛ حمله سرخ‌ها به صدر جدول

در دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه به مصاف تیم التعاون عربستان می‌رود و سپاهان هم در همین ساعت مقابل النصر عربستان بازی خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: در دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه به مصاف تیم التعاون عربستان می‌رود و سپاهان هم در همین ساعت مقابل النصر عربستان بازی خواهد کرد.

تیم پرسپولیس با پیروزی ارزشمند مقابل التعاون عربستان در بازی رفت جدول مسابقات بازگشت و اگرچه در حال حاضر با ۴ امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار دارد اما در صورت تکرار برد مقابل این حریف سعودی شانس دارد که به صدر جدول هم برسد. این مسابقه دومین فینال‌ پیش‌روی سرخپوشان ایرانی است.

پرسپولیس در بازی سه‌شنبه مقال التعاون دو چهره کاملا متفاوت از خود به نمایش گذاشت. در نیمه اول تیمی ناهماهنگ بود که به حریف به راحتی فرصت گلزنی داد اما با درخشش حامد لک دروازه‌بان جدیدش گل نخورد. در نیمه دوم اما پرسپولیس تیمی هماهنگ، تهاجمی و منسجم نشان داد که می‌توانست بیش از یک گل هم به التعاون بزند. یحیی‌ گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از آن مسابقه وعده داد که تیمش بازی به بازی بهتر می‌شود و بازیکنان جدید با سایر نفرات هماهنگ‌تر خواهند شد. به این ترتیب اگر پرسپولیس جمعه شب مثل نیمه‌دوم بازی رفت بازی کند دومین برد متوالی‌ آسیایی‌ دور از دسترس نیست.

احسان پهلوان، میلاد سرلک، سعید اقایی، عیسی آل کثیر در بازی رفت نشان دادند که پتانسیل بزرگ شدن دارند در کنار این نفرات بازیکنان قدیمی و باتجربه پرسپولیس مثل شجاع خلیل‌زاده، وحید امیری، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و... نیز می‌توانند در نتیجه و سرنوش این بازی تاثیرگذار باشند. البته کار سرخپوشان در این بازی راحت نیست و التعاون هم برای حفظ صدر جدول با تمام توان بازی خواهد کرد ولی نقشه یحیی‌ گل‌محمدی سرمربی تیم و تدابیر تاکتیکی‌ او در این بازی پررنگ‌تر از همیشه خواهد بود.

جدول گروه C

۱- التعاون عربستان ۶ امتیاز

۲- الدحیل قطر ۶ امتیاز

۳- پرسپولیس ایران ۴ امتیاز

۴- شارجه امارات یک امتیاز

سپاهان به دنبال جبران ناکامی

پرسپولیس - التعاون؛ حمله سرخ‌ها به صدر جدول

تیم سپاهان از همان ابتدا در یکی از سخت‌ترین گروه‌های لیگ قهرمانان قرار گرفت با این حال نتایجش نسبت به سایر تیم‌های ایرانی در دو بازی اول و قبل از کرونا بهتر بود اکنون اما با دو شکست متوالی در خطر حذف زودهنگام از مسابقات قرار دارد. سپاهان که با هدایت محرم نوید کیا مقابل النصر عربستان قرار گرفت نسبت به سپاهان قلعه‌نویی چندین تغییر در ترکیب خود داشت و حتی شیوه کرنر زدن این تیم هم تغییر کرده بود به طوریکه مورد توجه فوتبالدوستان در فضای مجازی قرار گرفت. نویدکیا جمعه شب کار دشواری در پیش دارد. سپاهان اگر بتواند باخت دور رفت مقابل النصر صدرنشین را جبران کند و بتواند به پیروزی برسد به جدول لیگ قهرمانان باز می‌گردد. سپاهان برای بزرگی در آسیا چیزی کم ندارد و یکی از بهترین و پرامکانات‌ترین باشگاه‌های ایران است. به شرط آنکه بازیکنان این تیم هم تمرکز بیشتری داشته باشند و با اشتباه‌های مرگبار زمینه عدم نتیجه‌گیری تیم را فراهم نکنند.

جدول گروه D

1- النصر عربستان 7 امتیاز

2- السد قطر 5 امتیاز

3- سپاهان ایران 3 امتیاز

4- العین امارات یک امتیاز

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب شوتی زد آل کثیر خورد به تیر دروازه وای اگه گل میشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج