۱۰۳۷۶۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شمسایی: لیگ برتر فوتسال امسال جذاب‌تر است

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و نحوه برگزاری لیگ، رقابت‌های امسال از از سال‌های گذشته جذاب‌تر است.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و نحوه برگزاری لیگ،‌ رقابت‌های امسال از از سال‌های گذشته جذاب‌تر است.

«وحید شمسایی» در خصوص وضعیت تمرینات تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، اظهار داشت: تمرینات تیم ما از روز شنبه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود. ما از روز شنبه ۹ جلسه تمرینی پرفشار و طاقت‌فرسا داشتیم. در حال حاضر در دوره بدنسازی‌ هستیم و در نوبت بعداز ظهر تمرینات به کار با توپ می‌پردازیم.

وی ادامه داد: جا دارد از بازیکنان به دلیل تحمل تمرینات وحشتناک و سخت تیم تشکر کنم. امیدوارم این تمرینات منجر به قهرمانی و موفقیت تیم گیتی‌پسند شود.

شمسایی در مورد عملکرد بازیکنان جدید تیمش، تصریح کرد: همه بازیکنان به اضافه سه بازیکن زیر ۲۰ سالی که در تیم داریم، پا به پای همدیگر تمرین می‌کنند همه از شرایط سخت و حساس تمرینات اطلاع دارند. بدنسازی دوره جهنم تمرینات فوتسال است اما بعد از آن خود بازیکنان متوجه می‌شوند که بدنشان آماده هرگونه انجام کارهای تاکتیکی و تکنیکی است.

سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در مورد نحوه برگزاری لیگ برتر، اظهار داشت: لیگ امسال از همان مرحله اول جذاب است چرا که هر هفت تیم شانس یکسان برای صعود به مرحله بعدی دارند. سال‌های گذشته تیم‌ها هر کدام در نیم فصل که در رده‌های بالا حضور داشتند بعد از شروع نیم فصل دوم به رده‌های پایین‌تر می‌آمدند اما حالا شرایط فرق می‌کند. به طور قطع با شرایط پیش‌آمده لیگ برتر بسیار جذابی خواهیم داشت.

وی درباره خبر حضور «محمد هاشم‌زاده» مربی فعلی تیم ملی فوتسال در تیم فوتسال گیتی‌پسند، گفت: ما با او در مورد آمدنش به تیم صحبت کرده و کارهایش را هم انجام دادیم. هفته آینده نیز قرار است باهم جلسه‌ای برگزار کنیم و این موضوع را به قطعیت برسانیم. جا دارد از «داود پرهیزکار» رییس کمیته فوتسال هم بابت اینکه اعلام کردند نظرشان در این مورد مثبت است، تشکر کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج