جاباما
۱۰۳۷۹۴۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

استقلال: بخشی از پول دیاباته پرداخت شد

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال گفت: روزبه چشمی در اردوی استقلال بوده و با هیچ تیم قطری مذاکره نکرده است.

خبرگزاری فارس: مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال گفت: روزبه چشمی در اردوی استقلال بوده و با هیچ تیم قطری مذاکره نکرده است.

محمدحسین زرندی مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال درباره تغییر هتل این تیم در دوحه، عنوان کرد: روز اولی که کاروان استقلال به دوحه رسید، تیم‌های دیگر هم آنجا مستقر بودند اما حضور ۶ تیم با ۴۰ نفر که هر تیم داشتند سخت بود. ما روز گذشته با نمایندگان AFC دیداری داشتیم و درخواست کردیم هتل تغییر کند. موافقت شد و ما به هتل دیگری آمدیم.

مدیر رسانه‌ای استقلال ادامه داد: حتی درخواست کردیم زمین تمرین هم تغییر کند. البته زمین‌های خوبی در اختیار تیم‌ها بود اما ما درخواست تغییر زمین را داشتیم. خوشبختانه تیم روحیه خوبی دارد. با سری دوم مثل دانشگر، روزبه چشمی و .. فرصت خوبی فراهم شد تا تیم به خوبی تمرین کند. نخستین بازی ما روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

وی درباره اینکه این موضوع مطرح شده که چشمی پیشنهاد دارد و یا دیاباته پولش را می‌خواهد، عنوان کرد: هم در هتل اول و هم هتل دومی که مستقر شدیم، تیم به معنای واقعی در قرنطینه بوده و پلیس جلوی در است بنابراین کسی اجازه ورود و خروج ندارد. در این شرایط گفتند چشمی با یک تیم قطری وارد مذاکره شده، وقتی به او گفتم تعجب کرد و گفت من پایم را بیرون نگذاشته‌ام چطور مذاکره کرده‌ام. تلفنی هم نمی‌شود مذاکره کرد. چشمی با استقلال قرارداد دارد.

زرندی همچنین درباره وضعیت دیاباته، خاطرنشان کرد: بله این نامه به باشگاه رسیده اما تاریخ برای ۹ شهریور است و اگر مهلت ۱۵ روز را حساب کنیم، می‌شود ۲۴ شهریور. بخشی از مطالبات دیاباته پرداخت شده و او در اردوی استقلال است. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد. در خصوص کریمی هم مشکل روادید بوده است. کریمی برای اینکه مشکلی نداشته باشد و در فردوگاه تست دهد، کارش زمان برد. باشگاه تلاش می‌کند او به اردو اضافه شود و اگر مشکلی نباشد به بازی روز یکشنبه برسد. تلاش این است تا یکشنبه کریمی به تیم ملحق شود.

مدیر رسانه‌ای استقلال در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه مسائل مطرح شده در خصوص سرمربی و تاثیر این موضوع روی تیم، خاطرنشان کرد: ۲ روز قبل از اعزام تیم به قطر من مدیر رسانه‌ای شدم. از اتفاقاتی که پیش از اعزام در خصوص استراماچونی رخ داد چیزی که در رسانه‌ها بود اطلاع دارم. من هم مانند بقیه خبردار شدم. نامجو مطلق با کادرش برای تیم زحمت می‌کشد. باشگاه اعلام کرده استراماچونی فعلا نمی‌تواند برگردد. درست است که در تهران حاشیه‌هایی بود اما در تیم اوضاع خوب است. حاشیه‌هایی که مطرح شده از جمله مطالبات هواداران، حداقل تاثیر را در تیم داشته است. تیم با نشاط تمرین می‌کند و اثری از حاشیه نیست.

زرندی یادآور شد: ما در کنفرانس خبری الاهلی بودیم. نامجو مطلق در این نشست گفت که استقلال همیشه به قدرت و شهرت در آسیا مطرح بوده است. با اینکه برخی بازیکنان دیر اضافه شدند اما تلاش تیم این است با شهرتی که همه از تیم سراغ دارند در مسابقات حاضر شود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر با پرداخت بدهی‌های شفر پنجره نقل و انتقالات باز شود می‌توانید بازیکن بگیرید؟ گفت: اینکه می‌توان بازیکن اضافه کرد و آنها به بازی روز یکشنبه و چهارشنبه ما برسند یا خیر نمی‌دانم اما باشگاه می‌تواند قرارداد بازیکنان را ثبت کند. نمی‌دانم در خصوص آسیا فرصت هست یا خیر. لیستی که فرستاده شده کمی تغییر کرده اما فکر می‌کنم تا مرحله بعد پنجره باز شود و استقلال بتواند از بازیکنانش استفاده کرد.

مدیر رسانه‌ای استقلال در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم درباره وضعیت شجاعیان، اظهار داشت: کنفدراسیون آسیا ‌ای‌دی کارت او را ارسال کرده و او مشکلی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آزادی بیان «ههههه»

      اون عکسی که برا خبرت گذاشتی،مامه تیام هستش،اما خبر برای دیاباته هستش،سوتی زیاد میدی برترینها

    • استقلال. عروس آسیا

      اگه پول ندن باید تعجب کنیم پول شوفر هم تو هفته آینده آماده میشه طبق گفته. تیم حکومتی کثیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج