۱۰۳۷۹۷۷
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

عبدی: پرسپولیس می‌تواند در آسیا هم موفق باشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موفقیت در آسیا برای تیم تحت هدایت گل‌محمدی دور از دسترس نیست چرا که با کمی هماهنگی بیشتر بین بازیکنان، می‌توان در آسیا به موفقیت تیم امیدوار بود.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موفقیت در آسیا برای تیم تحت هدایت گل‌محمدی دور از دسترس نیست چرا که با کمی هماهنگی بیشتر بین بازیکنان، می‌توان در آسیا به موفقیت تیم امیدوار بود.

«حسین عبدی» با اشاره به برتری پرسپولیس برابر التعاون عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا افزود: بازی بدی را از پرسپولیس شاهد نبودیم. با توجه به اینکه بازیکنان جدید در ترکیب تیم قرار گرفته بودند، مشاهده برخی ناهماهنگی‌ها طبیعی بود اما در مجموع عملکرد پرسپولیس خوب بود.

وی افزود: هم التعاون فرصت‌هایی برای گلزنی داشت و هم پرسپولیس بارها خطر ایجاد کرد و همین موضوع موجب شد تا بازی خوبی را شاهد باشیم اما در مجموع پرسپولیس با هماهنگی خیلی خوب در کار دفاعی اجازه گلزنی را به حریف نداد و از طرفی از موقعیتش استفاده کرد تا به حقش که ۳ امتیاز بود برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد بازیکنان تازه وارد تیم مانند احسان پهلوان، میلاد سرلک، حامد لک و عیسی آل‌کثیر تصریح کرد: همه این نفرات به ویژه حامد لک خیلی خوب بودند. به طور حتم با هماهنگی بیشتر در پرسپولیس می‌توانند برای تیم مفیدتر هم باشند. البته نباید عملکرد خوب حامد لک را نادیده گرفت.

عبدی در خصوص بازی برگشت برابر التعاون تصریح کرد: حریف برای انتقام می‌آید و با توجه به شناختی هم که تیم‌ها نسبت به یکدیگر پیدا کردند، کار کمی سخت‌تر می‌شود اما پرسپولیس همین روند خوبش را حفظ کند می‌تواند موفق باشد.

وی در مورد شانس صعود پرسپولیس گفت: با عملکردی که برابر التعاون دیدم به این تیم و موفقیتش در آسیا می‌توان امیدوار بود. هر چند رقیبان پرسپولیس تیم‌های خوبی هستند اما در مجموع پرسپولیس می‌تواند باز هم در آسیا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آسیا وزیر نداره جیگر خخخخ!!!

    • حسن ازرشت

      بله جناب آقای عبدی شمامیتوانید،برای اینکه تیم ومربی شمااصلا دقدقه ای ندارندوبابازی کنان جدیدتان هم داریدبازی میکنیدکه این بازیکنان جدیدسرشارازانگیزه وانزژی هستن، بله چراکه نتوانید،،مگرتیمهای دیگرچی دارند که ماهانداریم،،،فریب این نامهارانخوریم،،،الهلال ،التعاون،السد،العین و،،،،،،،والله ماتیمهای ماقوی ترند،

    • بدون نام

      از عقب

    • محمد

      چطور از اعتبار فوتبال دفاع میکند چند جام اسیا داره البته اگر تو اسیا هم بابا مسعود کاره ای بود شک نکن که قهرمان میشد

    • پدرام

      باوزیره وداوران!؟

    • لنگ

      حتمان موفق میشن خخخخ

    • بدون نام

      من پرسپولیسیم اما تو هم داری زر میزنی با کدوم تیم تا الهلال والسد والدحیل وتیم های قوی شرق هستن ما باید حالا حالا خفه بشیم فهمیدی باید بشینیم به انتظار تا صد سال بگذره تا خصوصی بشن بعد ببینیم چی میشه

    • علی

      تنها راه موفقیتش اینه که بابامسعود و دولت لنگی ، حسابی سبیل قطریا را چرب کنن!!! البته غیرمالی و امتیازهای ویژه ، چون اونا به تنها چیزی که نیاز ندارن پوله!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج