جاباما
۱۰۳۸۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

حراج صد میلیاردی ستاره جوان فوتبال ایران!

مهاجم ایرانی فنرباغچه ترکیه به صورت قرضی از این تیم جدا و راهی لیگ اوکراین شد تا چالش هایش را در این کشور ادامه دهد.

ورزش سه: آنگونه که رسانه های کشور ترکیه نقل کرده اند، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی فنرباغچه از این تیم جدا شده و به صورتی قرضی راهی کشور اوکراین و تیم زوریا لوگانسک این کشور شده است. تیمی که اکنون در رده سیزدهم جدول چهارده تیمی کشور اوکراین قرار دارد.

بنا بر آن چیزی که وب سایت های ترکی نقل کرده اند، اللهیار به صورت قرضی و با بند حق خرید ۳ و نیم میلیونی یورویی راهی زوریا لوگانسک شده است. این انتقال در رسانه های ترکیه بازتاب فراوانی داشته است.

وب سایت حریت ترکیه در مقاله ای نوشته است: «تیم زرد و آبی فنرباغچه راضی شده است که اللهیار مهاجم ایرانی را به اوکراین بفرستد. ارول بولوت سرمربی فنرباغچه تصمیم به جدایی صیادمنش گرفته است. این مهاجم جوان ایرانی قرار است راهی تیم زوریا لوگانسک شود. البته قرارداد او قرضی و با بند خرید ۳.۵ میلیون یورویی خواهد بود.

حراج صد میلیاردی ستاره جوان فوتبال ایران!

وب سایت aspor نیز در مطلبی در مورد جدایی صیادمنش از جمع زرد و آبی ها نوشته است: «اللهیار به زوریا لوگانسک قرض داده می شود. این بازیکن ایرانی در ابتدا به صورت قرضی راهی این تیم شده و سپس با بند خرید اجباری در پایان فصل، به این تیم خواهد پیوست.»

البته این وبسایت ترکی نوشته که بند خرید صیادمنش اجباری بوده ولی سایر سایت های ترکی از اختیاری بودن آن صحبت کرده اند. این رسانه در ادامه نوشته است: « یک جدایی دیگر در فنرباغچه در حال رخ دادن است. پس از اینکه ودات موریقی راهی تیم لاتزیو شد و جلیسون برزیلی نیز در آستانه جدایی از این تیم است، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی زرد و آبی ها نیز به تیم زوریا لوگانسک خواهد پیوشت.

صیادمنش که فصل گذشته از استقلال ایران به فنرباغچه پیوست، سال گذشته نیم فصل به صورت قرضی در استانبول اسپور بازی کرد، در 4 مسابقه با فنرباغچه نتوانست در گلزنی و پاس گل به تیمش کمک کند. گفته شده است که قرارداد این مهاجم به صورت قرضی با گزینه خرید اجباری 3.5 میلیون یورو خواهد بود.»

وب سایت 90min نیز با بازتاب خبر انتقال صیادمنش نوشته است: «این مهاجم ایرانی که در ابتدای فصل گذشته با مبلغ 750 هزار یورو از استقلال ایران به فنرباغچه پیوست، راهی تیم زوریا لوگانسک خواهد شد. گزینه حق خرید این بازیکن مبلغ 3.5 میلیون یورو خواهد بود.»

این وب سایت در ادامه یک بیوگرافی کوتاهی از زندگی صیادمنش نوشته است: «اللهیار صیادمنش متولد 29 ژوئن 2001 در شهر آمل است. او حضور در تیم های پدیده ساری و باشگاه سایپا را در کارنامه دارد. اللهیار صیاد منش که فوتبال حرفه ای خود را در تیم استقلال آغاز کرده بود، در تابستان 2019 به فنرباغچه منتقل شد و سپس به صورت قرضی راهی استانبول شد.

صیادمنش که در تیم ملی ایران در نخستین بازیش 1 گل به ثمر رساند، در 4 بازی در تیم ملی زیر 17 سال ایران 4 بار دروازه رقیبان را باز کرد.

اللهیار، که پست اصلی او مهاجم نوک است، می تواند در بالهای راست و چپ خط حمله نیز بازی کند. ارزش فعلی این بازیکن 19 ساله در سایت ترانسفرمارکت، 300 هزار یورو اعلام شده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال حقیر صغیر سوزش پوکر

      ریال نمی ارزی

    • k.m

      دوزار نمیره

    • بدون نام

      همش تقصیر این وزیر سوگلی هست استقلال رو نا بود کرد بهترین بازیکنان استقلال داشت بخاطر استقلال بدهی بالا می آورد طلب بازیکنان ومربی های دیگر نداشت مجبور مشد آقای فتحی هم یک مدیر عامل نگی بود می فرختن که هدف کثیف شون برس

    • پوکر کیسه سوز

      حیف ۱۰۰۰ تومن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج