جاباما
۱۰۳۸۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نظر رئیس قوه قضائیه درباره زیرمیزی پزشکان

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در حاشیه افتتاح کلینیک دندانپزشکی قوه قضائیه در پاسخ درباره چگونگی ورود قوه قضاییه به تخلفات زیرمیزی پزشکان اظهار داشت: در این مورد آنچه که مربوط به بحث نظارتی قوه قضائیه است ورود می‌کنیم.

تابناک: آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در حاشیه افتتاح کلینیک دندانپزشکی قوه قضائیه در پاسخ درباره چگونگی ورود قوه قضاییه به تخلفات زیرمیزی پزشکان اظهار داشت: در این مورد آنچه که مربوط به بحث نظارتی قوه قضائیه است ورود می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این مقوله در بخش‌های دولتی در صورت چنین گزارشاتی بازرسی کل کشور وظیفه رسیدگی به آن را دارد، ولی در بخش خصوصی باید سازمانهای دیگری که این وظیفه بر عهده آنها است، انجام وظیفه کنند.

آیت‌الله آملی لاریجانی درباره اقدامات قوه قضائیه در راستای ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت که از سوی رهبر معظم انقلاب ارائه شده است گفت: قوه قضائیه نیز در راستای ابلاغ این سیاست‌ها نقش خود را که بیشتر بحث نظارتی است ایفا خواهد کرد. به عنوان مثال در سازمان بازرسی کل کشور، همکاران ما در حال پیگیری هستند که این مسائل را به صورت بسته کامل برای اجرای این سیاست‌ها فراهم کنند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با توضیح مراسم افتتاح کلینیک دندانپزشکی قوه قضائیه عنوان کرد: این مرکز نه تنها در راستای ابلاغ کلی سیاست‌های کلی رهبر راه‌اندازی شده است بلکه برای ارتقای سلامت پرسنل دستگاه قضا ایجاد شده است تا بتوانیم در مسیر ارتقای جسمی و روحی افراد تلاش کنیم که این امر می‌تواند در زمینه ضوابط عدالت و اجرا و گسترش آن براساس قانون اساسی بخصوص در حوزه بهداشت و پزشکی تاثیرگذار باشد.

بازرسی کل کشور در هر خلاف قانونی که رخ دهد ورود پیدا می‌کند

در این راستا ناصر سراج رئیس بازرسی کل کشور در پاسخ به تسنیم درباره اینکه رئیس قوه قضائیه عنوان کرده است که این قوه درباره معضل زیرمیزی پزشکان ورود پیدا می‌کند و این وظیفه بازرسی کل کشور است، خاطرنشان کرد: بازرسی کل کشور در هر خلاف قانونی که رخ دهد ورود پیدا می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج