۱۰۳۸۵۱۸
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

قائدی می‌تواند برگ برنده استقلال باشد

آنالیزو پیشین استقلال گفت: الشرطه با فوتبال قدرتی می‌تواند استقلال را در این دیدار آزار دهد و بچه‌های ما باید مقابل این تیم بسیار باهوش باشند.

خبرگزاری مهر: آنالیزو پیشین استقلال گفت: الشرطه با فوتبال قدرتی می‌تواند استقلال را در این دیدار آزار دهد و بچه‌های ما باید مقابل این تیم بسیار باهوش باشند.

تیم فوتبال استقلال در ادامه مسابقات خود در لیگ قهرمانان آسیا یکشنبه شب در دوحه به مصاف الشرطه عراق می‌رود و صعود یا عدم صعود این تیم در گروی این بازی مهم و سرنوشت ساز است.

در خصوص این بازی نیما رسولی آنالیزور پیشین استقلال به خبرنگار مهر گفت: در غرب آسیا همه تیم‌ها بازی کرده‌اند به جز استقلال که این برای این تیم هم مزیت به حساب می‌آید و هم عیب. مزیت از این جهت است که آنها در حالی چند روز استراحت کرده و خستگی از بدنشان در رفته که سایر تیم‌ها به صورت فشرده بازی کرده‌اند و از آن جهت عیب است که بقیه تیم‌ها در شرایط مسابقه در این بازیها قرار گرفته‌اند و آبی پوشان خیر.

وی اضافه کرد: فوتبال قدرتی عراق در همه سطوح برای ما مشکلاتی ایجاد کرده. از تیم‌های پایه گرفته تا رده‌های ملی بزرگسالان و باشگاهی و این به دلیل خصلت قدرتی است که در ذات فوتبال عراق وجود دارد. لذا بازیکنان استقلال و مجموعه کادر فنی این تیم باید در این بازی هوشیاری لازم را داشته باشند. به خصوص که این، بازی مرگ و زندگی است.

آنالیزور پیشین آبی پوشان بیان داشت: در این بازی نقش بازیکنان تکنیکی و سرعتی استقلال بسیار مهم است و به اعتقاد من بازیکنی نظیر مهدی قائدی می‌تواند برگ برنده‌ای در این بازی باشد. سرعت و تکنیک بالای قائدی می‌تواند در مقابله با مدافعان کند عراقی به کار آید و گره های این بازی را باز کند.

رسولی به نقش مدافعان کناری آبی پوشان در این بازی اشاره کرد و گفت: مهاجمان عراقی روی هوا تبحر خاصی دارند و توپهای بلند ارسالی از کناره‌ها در هر شرایطی خطرناک است. بهتر است به جای آن که اجازه دوئل مستقیم مدافعان میانی با مهاجمان عراقی روی هوا را بدهیم، مدافعان کناری ما لبه‌های خط را برای نفوذ و ارسال ببندند و جبهه اول را از لب خط ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: در این بازی ضربات ایستگاهی هم بسیار مهم و تعیین کننده است و هر یک از دو تیم می‌توانند روی ضربات ایستگاهی دروازه یکدیگر را باز کنند. در مجموع نیز باید بگویم توان هر دو تیم به یک اندازه است هر دو تیم در این بازی به یک میزان شانس پیروزی دارند. من امیدوارم نماینده کشورمان در این بازی پیروز شده و در پایان این بازی نیز جواز صعود به مرحله بعدی را دریافت دارد.

قائدی می‌تواند برگ برنده استقلال باشد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پوکر

      اگه مهدی تواین بازی گل زد من روسری سر میکنم میگردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا مهدی انشاالله گل میزند ..واحتیاج نداره که تو رو سری سر کنی ..چون تو خانم هستی و همین الان هم رو سری رو سرت هست ..حرف تو تست هوشی بود

      • تاجی

        دیدم جمعیت روسری به سران بعد دربی زیاد شده بود نگو قائدی تو اون بازی گل زده بود لایی ..یا لاپ..... پیشکش

      • من تاجیم تا ابدآبیم

        تو چه روسری سرت کنی چه نکنی مهدی گل میزنه

    • اس اس عشق

      درود بر هر کس قایدی رو حمایت کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج