جاباما
۱۰۳۸۵۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گرت‌بیل: خوشحالم، تاتنهام تیم خاصی است

گرت بیل ستاره ولزی که با امضای قراردادی قرضی یک ساله به تاتنهام پیوسته در اولین صحبتهای خود بعد از این قرارداد از بازگشتش به تاتنهام ابراز خوشحالی کرد.

ورزش سه: گرت بیل ستاره ولزی که با امضای قراردادی قرضی یک ساله به تاتنهام پیوسته در اولین صحبتهای خود بعد از این قرارداد از بازگشتش به تاتنهام ابراز خوشحالی کرد.

گرت بیل که در سال ۲۰۱۳ از تاتنهام با قراردادی که در آن زمان رکورد دنیا را شکست به رئال مادرید پیوست دیروز بعد از هفت سال به تیم سابقش تاتنهام بازگشت تا با این تیم یک قرارداد قرضی یک ساله امضا کند. بیل در اولین صحبتهای خود بعد از امضای قرارداد گفت از بازگشت به تاتنهام بسیار خوشحال است و این باشگاه برای او اهمیتی ویژه دارد.

بعد از آنکه باشگاه تاتنهام رسماً اعلام کرد قرارداد قرضی یک ساله اش با گرت بیل امضا شده او با پیراهن تاتنهام مقابل دوربینها ژست گرفت.

گرت بیل سپس در اولین صحبتهای خود به عنوان بازیکن تاتنهام گفت: " خوشحالم که برگشته ام. تاتنهام برای من باشگاه خاصی است. من در این باشگاه بود که شناخته شدم".

ستاره ولزی در ادامه گفت: " امیدوارم حالا بتوانم آمادگی بیشتری پیدا کنم و در شرایط مسابقه قرار بگیرم. امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم و با تاتنهام قهرمان شوم. وقتی از تاتنهام رفتم همیشه به این فکر می کردم که خیلی دوست دارم یک روز دوباره به اینجا برگردم. احساس می کنم زمان خوبی است و می توانم در این تیم جا بیفتم. من به موفقیت عطش دارم و انگیزه ام بالا است. می خواهم به تیم کمک کنم و بی صبرانه منتظر شروع بازی ها هستم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج