جاباما
۱۰۳۸۵۹۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

واکنش به انتشار کلیپ دزدیده‌شدن دختر جوان

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از رسیدگی به زوایای کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر" اذیت و آزار دختر جوان توسط یکی از رانندگان شرکت تاکسیرانی اینترنتی " خبرداد.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از رسیدگی به زوایای کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر" اذیت و آزار دختر جوان توسط یکی از رانندگان شرکت تاکسیرانی اینترنتی " خبرداد.

سرهنگ رامین پاشایی در تشریح این خبر اظهارکرد: با توجه به انتشار کلیپ «دزدیده شدن دختر جوان توسط یکی از رانندگان اینترنتی» در فضای مجازی و ادعاهای مطرح شده توسط دختر جوان که ساکن تهران بود مبنی بر اینکه «پس از ثبت سفارش به مقصد تعیین شده در طی مسیر توسط راننده مورد اذیت ، آزار و توهین قرار گرفته است» موضوع در دستور کار این پلیس جهت رسیدگی قرار گرفت.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا ادامه داد: در این خصوص با هماهنگی مقام قضایی راننده خاطی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از احضار به پلیس فتا و تفهیم اتهامات وارده، وی منکر هر گونه ارتکاب موارد اتهامی شد و گزارش شاکیه را کذب اعلام و از دختر جوان با عنوان «نشر اکاذیب ، تهمت و افتراء »اعلام شکایت کرد.

وی ادامه داد: با توجه به طرح شکایت از طرف راننده مربوطه و نظر به مستندات موجود سیر مراحل قضایی، فنی و انتظامی در خصوص پیگیری پرونده به منظور مشخص شدن کلیه زوایای واقعه ادعا شده از سوی طرفین در پلیس فتا تهران بزرگ در حال رسیدگی است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا افزود: با بررسی کارشناسان پلیس فتا در این خصوص ، ظرف چند روز آینده اطلاع رسانی از جزییات این پرونده انجام خواهد شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، پاشایی یکی از اولویت های اصلی شرکت تاکسیرانی اینترنتی که در کشور مشغول به فعالیت هستند را نظارت و پایش مستمر رانندگان تحت اختیارعنوان کرد و از هموطنان خواست در صورت مواجهه با موارد مشابه و هر گونه تخلفات احتمالی موضوع را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و یا شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ جهت پیگیری به پلیس فتا گزارش دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ************shanjani ********

      ...آیا دخترِ جوان که کلیپ دزدیده شدن خود توسط. راننده تاکسی اینترنتی را منتشر و یا انتشار داده بازداشت نشده؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج