۱۰۳۸۷۲۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

حضور نمایندگان حماس و حزب‌الله در مجلس

نمایندگان نیروهای مقاومت در این نشست روند عادی سازی امارات و بحرین با اسرائیل را تقبیح و تاکید کردند که حرکت رخ داده از سوی کشورهای بحرین و امارات پذیرفتنی نیست و نفرت تنها آورده حاکمان این دولت‌ها خواهد بود.

ایرنا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی عادی سازی روابط بحرین و امارات با اسرائیل با حضور نمایندگان گروه‌های مقاومت در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

ابوالفضل عمویی از برگزاری نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور نمایندگانی از گروه‌های مقاومت خبر داد و گفت: در این نشست درباره توافق کشورهای امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی تبادل نظر شد.

حضور نمایندگان حماس و حزب‌الله در مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در این جلسه «خالد قدومی» نماینده جنبش حماس در تهران، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، «صلاح فحص» نماینده جنبش لبنان در تهران و «سید عبدالله صفی‌الدین» نماینده حزب الله لبنان در تهران ارزیابی خود را در باره اتفاق‌ات رخ داده برای کشورهای حاشیه خلیج فارس و فشار آمریکایی‌ها برای عادی سازی روابط با اسرائیل ارائه کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر خاطرنشان کرد: نمایندگان نیروهای مقاومت در این نشست روند عادی سازی امارات و بحرین با اسرائیل را تقبیح و تاکید کردند که حرکت رخ داده از سوی کشورهای بحرین و امارات پذیرفتنی نیست و نفرت تنها آورده حاکمان این دولت‌ها خواهد بود.

عمویی تلاش صورت گرفته برای عادی سازی روابط با اسرائیل را مبتنی بر نیازهای نتانیاهو و ترامپ در سیاست داخلی و انتخابات پیش روی ایالات متحده دانست و تصریح کرد: متاسفانه دولت‌های امارات و بحرین وارد مسیر غلطی شدند.

وی ادامه داد: دراین جلسه راه حل موضوع فلسطین، مقاومت و وحدت جریان‌های مقاومت عنوان شد و نمایندگان گروه‌های مقاومت بر ضرورت بر ضرورت وحدت میان گروههای مقاومت تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اعلام همبستگی اعضای کمیسیون با مردم فلسطین تصریح کرد: در این جلسه نمایندگان با ضرورت اولویت دادن به موضوع فلسطین تا آزاد سازی قدس شریف و حمایت مجلس از جریان‌های مقاومت تاکید کردند.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: در بخش دوم نشست امروز کمیسیون بندهای مختلف قوانین برای طرح تاسیس سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، ۲۵ مهرماه در واشنگتن قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با اسرائیل در حضور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا به صورت رسمی امضا شد.

اسرائیل روابط خود را با امارات متحده عربی و بحرین عادی کرده و این دو کشور به همراه عربستان به هواپیماهای صهیونیستها اجازه داده‌اند که از حریم هوایی آنها استفاده کنند؛ مسأله‌ای که بسیاری آن را خیانت به آرمان ملت فلسطین خواندند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر صلح و سازش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج