جاباما
۱۰۳۸۸۷۱
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

محمود واعظی: پیام اختلاف به خارج ندهید

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در واکنش به تلاش‌های اخیر آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل گفت: چنان که پیش‌بینی می‌شد و قبلاً هم به اطلاع مردم شریف کشورمان رسانده بودیم، تلاش‌های دامنه‌دار سیاسی و غیر حقوقی آمریکا یک بار دیگر با شکست مواجه و یک بار دیگر به حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل تأکید شد.

روزنامه ایران: رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در واکنش به تلاش‌های اخیر آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل گفت: چنان که پیش‌بینی می‌شد و قبلاً هم به اطلاع مردم شریف کشورمان رسانده بودیم، تلاش‌های دامنه‌دار سیاسی و غیر حقوقی آمریکا یک بار دیگر با شکست مواجه و یک بار دیگر به حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل تأکید شد.

محمود واعظی با اشاره به حرکت حساب‌شده ایران در ماه‌های گذشته، خاطرنشان کرد: آن چه زمینه این پیروزی‌ها در ماه‌های اخیر را به‌ وجود آورد، در حقیقت حرکت قاعده‌مند سیاسی و حقوقی ایران طی خروج آمریکا از برجام بود. زمانی که جمهوری اسلامی ایران، به دور از هر گونه شتابزدگی و با منطق استوار حقوقی، تحولات را به گونه‌ای مدیریت کرد که آمریکا امروز به این شکل منزوی شده و جز چند کشور کوچک و رژیم صهیونیستی هیچ حمایت‌کننده‌ای ندارد.

واعظی دیپلماسی فعال و تلاش‌های وسیع وزارت خارجه را عامل اصلی انزوای آمریکا در ماه‌های اخیر خواند و ضمن قدردانی از شخص وزیر و دیپلمات‌های این وزارتخانه گفت: تلاش‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران سبب شد، چهره آمریکا که سال‌ها در پس نقابی از تزویر، داعیه هواداری از دموکراسی و حقوق بین‌الملل را داشت، عریان‌تر از همیشه شود و امروز جهانیان ببینند که سران کاخ سفید با دستان خالی از منطق، صرفاً با توسل به زور به دنبال به کرسی نشاندن حرف‌های خود هستند که البته در آن هم نتیجه نخواهند گرفت.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری موفقیت اخیر دستگاه دیپلماسی کشور در مواجهه با رویکرد قلدرمآبانه آمریکا را نه صرفاً پیروزی دولت که پیروزی جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: تحولات اخیر پیروزی همه ماست و در این مقطع سرنوشت‌ساز و تاریخی، وحدت، انسجام و یکپارچگی همه گروه‌های سیاسی و ارکان کشور ضرورت دارد.

وی تأکید کرد: بی‌تردید موفقیت اخیر که نتیجه تاب‌آوری مردم عزیزمان در مقابل تحریم‌ها و فشارهای حداکثری آمریکا و پافشاری بر حقوق کشور و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهان میسر شده، مایه افتخار کشور و همه مردم و گروه‌های سیاسی کشور است و تنها برخی گروه‌های تندرو که صرفاً به دنبال اهداف سیاسی و جناحی خود هستند، چشم بر چنین موفقیتی می‌بندند یا به دنبال تخفیف و کوچک‌نمایی آن هستند.

واعظی در پایان با گلایه از جریاناتی که به دنبال ناامیدکردن مردم هستند، خاطرنشان کرد: در این شرایط بسیار سخت، برای پیروزی و خنثی کردن توطئه‌های آمریکا بیش از هر زمان دیگر نیاز به وحدت و همدلی و انسجام میان همه قوا و نهادهای حاکمیتی کشور است. پیام اختلاف به خارج موجب گستاخ شدن آمریکا و پیام وحدت موجب برون‌رفت از مشکلات فعلی اقتصادی خواهد شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جان هم مادرتون دیگه دروغ نگید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلار بانک ملی ۲۷ تومن

    • بدون نام

      عجب رویی دارن اینا کدوم پیروزی

    • بدون نام

      پیروزی چیە چە میگی مردم دیوانه شدن بەهیچی نمیرسن مردم پول ملی بی ارزش شده نمیدونم پیروزی چی میگن اینها

    • بدون نام

      منظور ت ریس جمهور با تیمش دیگه

    • عسگری

      لطفاً دفتر ریاست جمهوری بگه دقیقا منظورش از پیروزی چیه ... هر چی نگاه میکنم میبینم ما تو منطقه و حتی جهان تنها کشوری هستیم که کمترین دوست رو داریم در عین حال که بیشترین تحریم های جهان علیه ما داره اعمال میشه مشکلات داخلی و معیشتی بماند که کمر مردم رو شکسته.

    • بدون نام

      عجب رویی داری والا...

    • بدون نام

      جنگ طلبهای تند رو با بد اخلاقی مملکت را به این روز کشاندند

    • یاحق

      اول خودت بعد دیگران را نصیحت کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج