جاباما
۱۰۳۸۸۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اثرات منفی کرونا بر رشته‌های ورزشی تیمی

بهترین راهکار‌ها و راه حل‌های ممکن در دوران قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا برای ورزشکاران رشته‌های تیمی تشریح شد.

خبرگزاری ایسنا: بهترین راهکارها و راه حل های ممکن در دوران قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا برای ورزشکاران رشته های تیمی تشریح شد.

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور چین و سرایت آن به سایر نقاط دنیا، دولت ها تن به قبول شرایط هشدار دادند و مجبور شدند محدودیت هایی از جمله تعطیلی باشگاه ها و فعالیت های ورزشی تیمی و حتی انفرادی را در دستور کار خود قرار دهند.

در نهایت نیز قرنطینه موجب شد تا رقابت های سازمان یافته تعطیل شوند، امکان پرورش حضوری ورزشکاران نباشد، ارتباط حضوری بین ورزشکاران و مربیان قطع شود، شرایط مناسب آموزشی وجود نداشته باشد، امکانات تحرک آزادانه در دسترس نباشد و ورزشکاران به اندازه کافی در معرض نور قرار نگیرند.

بر اساس این مطلب که از سوی محمد خرمی مقدم تهیه شده و از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است: بر اساس منابع علمی موجود نیز توصیه می شود تا تشویق ورزشکار برای درک قرنطینه به عنوان یک فرصت جهت توسعه ویژگی های آمادگی جسمی و روانی مدنظر قرار گیرد و فضای زندگی ورزشکاران دارای تجهیزات هوازی و مقاومتی باشد.

همچنین استفاده از تمرینات دایره ای بر پایه وزن بدن می تواند به بهبود آمادگی قلبی تنفسی منجر و تمرین مهارت های ورزشی بر پایه نیاز ورزشکاران طراحی شود. در عین حال باید تمرینات آماده سازی ورزشی باید بر پایه عملکرد عصبی-عضلانی تاکید داشته باشد و ورزشکاران نیز آموزش های لازم را در مورد تغذیه پروتئین، ویتامین دی و آبرسانی ببینند.

مسئله مهم دیگر نیز اینکه راهبردهای کنترل بدنی باید به کار گرفته شوند و خستگی ذهنی پیش بینی شود و از نظر ذهنی کنترل صورت گیرد، همچنین باید راهکارهای ریکاوری در نظر گرفته شوند و نظارت روزانه بر تمرینات و شرایط ورزشکار انجام پذیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج