جاباما
۱۰۳۸۸۹۴
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

جدال سرخ‌ها برای صعود؛ سپاهان و آخرین امیدش

تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس امشب برای مشخص شدن وضعیت‌شان در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفانی از امارات و قطر بروند.

خبرگزاری ایسنا: تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس امشب برای مشخص شدن وضعیت‌شان در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفانی از امارات و قطر بروند.

دو نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا امشب (دوشنبه) به مصاف حریفان‌شان می‌روند. سپاهان و پرسپولیس امشب باید برابر العین امارات و الدحیل قطر قرار بگیرند.

پرسپولیس - الدحیل، ساعت ۱۸:۳۰

بعد از شروع مجدد مسابقات، پرسپولیس توانست با دو پیروزی اقتصادی و پشت سر هم برابر التعاون عربستان به صدر گروه C برسد. سرخپوشان حالا وضعیت مناسبی در این گروه دارند اما باید برابر تیمی قرار بگیرند که در دور رفت آن‌ها را شکست داده است. الدحیل ۶ امتیازی است و در دو بازی گذشته‌اش برابر شارجه یک بار پیروز شده و یک بار شکست خورده است. پرسپولیس اگر بتواند الدحیل را شکست بدهد بدون در نظر گرفتن نتیجه بازی التعاون - شارجه صعودش را به دور بعدی قطعی می‌کند. در صورت شکست پرسپولیس هم در بدترین حالت، فاصله این تیم با صدر به دو امتیاز می‌رسد و در هفته آخر می‌تواند با پیروزی برابر شارجه شانس خوبی برای صعود داشته باشد.

گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این بازی درباره فشردگی بازی‌ها و آمادگی بازیکنانش گفته است: سعی کردیم که در این یکی دو روز در بحث ریکاوری وقت بگذاریم و امیدوارم بازیکنان مثل دو بازی قبل در شرایط خوبی قرار داشته باشند. بازیکنان بزرگی داریم و روح جنگندگی و مبارزه طلبی داریم و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سپاهان - العین، ساعت ۲۱:۳۰

برعکس پرسپولیس، سپاهان دو بازی قبلی‌اش را برابر النصر عربستان باخت تا امیدهایش برای صعود به حداقل برسد. سپاهان با سرمربی جدیدش یعنی محرم نویدکیا پا به مسابقات گذاشته و در دو بازی اخیر در روش بازی این تیم تغییراتی به وجود آمده اما استفاده نکردن از موقعیت‌ها و اشتباهات پی در پی در خط دفاعی باعث شد زردپوشان در هر دو بازی با دو گل به النصر ببازند تا نماینده عربستان با ۱۰ امتیاز صدرنشین شود.

سپاهان که سه امتیازی است برای زنده نگه داشتن امیدهایش برای صعود باید برابر العین به پیروزی برسد. العین در ۴ مسابقه فقط یک امتیاز گرفته و در دور رفت هم با چهار گل به سپاهان باخته بود. البته پیش از این مسابقه السد برابر النصر قرار می‌گیرد و اگر بتواند این تیم را شکست بدهد، دیگر سپاهان شانسی برای صعود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط نظرات لنگی نشون میدی

    • پوکر

      کیسه کش تو برو تو سوراخ موشتون درحدی نیستی که نظر بدی ازآسیا هم حذف شدین بازی بعدی هم شکست میخورین

    • بدون نام

      اس اس داره یواش یواش حرفه ای میشه فکرتویک پروسه ده ساله بتونه قهرمانی راازارتش سرخ ایران وآسبابگیره شاید

    • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال حقیر صغیر سوزش پوکر

      کیسه کش خوش خیال!
      امسال که ما قهرمان آسیا هستیم! خودتم می دونی!
      به امید پوکر ارتش سرخ در آسیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج