جاباما
۱۰۳۸۹۳۴
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تساوی خجالت‌آور مقابل الهلال قلع و قمع شده

نتایج سپاهان تا امروز، شهر خودرو نیز تا این لحظه و البته تساوی استقلال مقابل تیم عراقی نشان می‌دهد فوتبال ایران نه لیگ درست و حسابی دارد، نه تیم هایش از نظر فنی توان رقابت با حریفان آسیایی را دارند.

خبرورزشی: نتایج سپاهان تا امروز، شهر خودرو نیز تا این لحظه و البته تساوی استقلال مقابل تیم عراقی نشان می دهد فوتبال ایران نه لیگ درست و حسابی دارد، نه تیم هایش از نظر فنی توان رقابت با حریفان آسیایی را دارند.

آنهایی که بابت انتقاد از سطح فنی فوتبال ایران و ایضا رقابت های لیگ، گلایه دارند و ما را متهم به جانبداری از مربیان خارجی می کنند، وقتی نوبت به حضور تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا می رسد به ندرت حرف می زنند و قضاوت هم نمی کنند!

راستی شما الان کجا هستید و چرا برای شق القمر ۳ تیم از ۴ تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا کف نمی زنید و هوار نمی کشید؟ بگذارید نتایج پرسپولیس را از ۳ تیم دیگر سوا و بعد سوال کنیم دیگر چه اتفاقی باید رخ می داد که الهلال را شکست بدهیم؟

تیمی که نصف بازیکنانش کرونایی شدند و با تمام تلاش های مسولان الهلال، نتوانستند AFC را قانع کنند تا این بازی برگزار نشود؛ تیمی که روی نیمکت فقط ۳ بازیکن داشت که دو بازیکن از جمع همین ۳ نفر، دروازه بان بودند اما نماینده ایران مقابل الهلال تن به تساوی داد.

آیا موقعیتی از این بهتر برای یکی از تیم های ایرانی که الهلال را شکست بدهد در طول تاریخ اتفاق می افتد؟
نتایج سپاهان تا امروز، شهر خودرو نیز تا این لحظه و البته تساوی استقلال مقابل تیم عراقی نشان می دهد فوتبال ایران نه لیگ درست و حسابی دارد، نه تیم هایش از نظر فنی توان رقابت با حریفان آسیایی را دارند.

فوتبالی که همین مربیانش در ساحت بازی های ملی، انتظار شق القمر دارند و می گویند چرا قهرمان جام ملت های آسیا نمی شویم یا چرا در جام جهانی به دیدار فینال راه پیدا نمی کنیم (!) در رقابت با الشرطه عراق، النصر و الهلال قلع و قمع شده کم می آورند؛ آن وقت حد و حدود این فوتبال می شود پیروزی قاطعانه تیم ملی ایران برابر ژاپن و اگر این اتفاق رخ ندهد، یعنی باید در فوتبال کشور را تخته کرد؛ تساوی با پرتغال می شود لگد زدن به حیثیت و آرمان های فوتبال ملی اما باخت مقابل تیم های ضعیف آسیایی و نتایج مفتضحانه در لیگ قهرمانان، نه تنها هیچ ایرادی ندارد که لابد باعث افتخار است و ما باید از این تجربه های گران درس بگیریم!

تساوی خجالت‌آور مقابل الهلال قلع و قمع شده

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      بله واقعا باعث خجالت است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنوز برای نتیجه گیری زوده.
        باید تا آخر صبر کنید ببینید
        کدام تیمها صعود میکنند.

      • عمادم

        فوتبال ما کوچیک شده وضع مملکتی ماست چقدر فساد درمملکت و چقدر فساد توفوتبال وناکارمدی هست تازمانی ک وضع مملکت اینه فوتبال و کل ورزش کشور همینه خلاص

    • روح‌الله

      کاملا موافقم

    • بدون نام

      فوتبال علی اصغری برای سرگرم کردن مردم

    • کیان

      فوتبال ایران دیگر روی قهرمانی دراسیا رانخواهد دید

    • بدون نام

      از لیگی که تمام تیم هاش بجز تیم صدر جدول. دنبال بهانه بودن برای لغو بازیهای لیگ از این بهتر نمیشه انتظار داشت. لیگی که به بازیکن های فوتبالش ده میلیارد پول میده این شده بازی هاش.یه یپا دوپا بلد نیستن بزنن

    • بدون نام

      ستاره های لیگ دلال ها هستند نه بازیکنا

    • بدون نام

      وقتی مربیان و بازیکنان تیمی مثل استقلال فقط یاد گرفتن بیرون از رمین حرف بزنن نتیجه تیمیشون بهتر از این نمیشه

    • بدون نام

      فساد بیداد میکنه

    • savash

      بله درسته!!! لیگی که یه بابا مسوودجوون داره و سوگولی اون یه تیم لنگیه،،،تمام امکانات اداری،ورزشی ،سیاسی و مادی کشور همش مال اون تیم لنگیه،،،نباید هم بهتر از این بشه،،،با وجوود همه این نامردی ها بازم الماس آبی آسیا افتخار ایرانه،،،،،مشخص میشه که کدوم تیم صعود میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج