۱۰۳۸۹۷۵
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

پیشنهاد عطریانفر برای انتخابات ۱۴۰۰

عضو شواری مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: اکثریت نیرومندی از اصلاح طلبان معتقدند که باید برای انتخابات۱۴۰۰ فعال بود و با ایجاد اعتماد با نهادهای قدرت از جمله شورای نگهبان یک شخصیت کارآمد را معرفی کرد.

ایسنا نوشت: عضو شواری مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: اکثریت نیرومندی از اصلاح طلبان معتقدند که باید برای انتخابات۱۴۰۰ فعال بود و با ایجاد اعتماد با نهادهای قدرت از جمله شورای نگهبان یک شخصیت کارآمد را معرفی کرد.

محمد عطریانفر عضو شواری مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره نوع رویکرد مناسب جریان اصلاحات نسبت به انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ اظهار داشت: اکثریت نیرومندی از اصلاح طلبان در انتخابات ۹۸ معتقد به مشارکت در انتخابات بودند و سید محمد خاتمی هم اعلام کرد احزاب بنا به تشخیص خود عمل کنند. این حرف باطلی است که گفته شود اصلاح طلبان به دنبال مشارکت در آن انتخابات نبودند. اکثریت اصلاح طلبان معتقد بودند باید در انتخابات مجلس شرکت کنند حتی اگر شکست بخورند، زیرا هر جریان سیاسی که دست از انتخابات بکشد، در واقع مرگ خود را امضا کرده است. باورم این است که اگر اصلاح طلبان خود را از حضور فعال در انتخابات جدا کنند، پایان فعالیت سیاسی خود را اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: اکنون اکثریت نیرومندی از اصلاح طلبان معتقدند که باید برای انتخابات۱۴۰۰ فعال بود و با ایجاد اعتماد با نهادهای قدرت از جمله شورای نگهبان، یک شخصیت کارآمد، رجل سیاسی، صاحب تدبیر و مدیر شایسته که ظرفیت اجتماعی و رای آوری دارد و به تایید شورای نگهبان برسد را معرفی کرده و از او حمایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش رییس دولت اصلاحات در اجماع اصلاح طلبان، اظهار کرد: سید محمد خاتمی همچنان یک سرمایه اجتماعی برای اصلاح طلبان است. تجربه موفق در اداره دو دولت و دستاوردهای مهمی در زمینه توسعه سیاسی و اقتصادی ، سرمایه اجتماعی را برای وی زنده نگه داشته است. ما تجربه موفقی هم در سال۹۲ با حضور خاتمی داشتیم که با «تکرار می کنم» او، نیروهایی به مجلس و شورای شهر راه یافتند اما این ظرفیت به خاطر ناکارآمدی ها، ناتوانی ها و مشکلات دولت روحانی آسیب دیده است اما کسانی که دستی در سیاست ایران دارند، متوجه هستند که همه مشکلات کشور الزاما بر عهده دولت نیست و بیش از هشتاد درصد مشکلات ناشی از شرایط بیرون دولت است.

این فعال سیاسی در پایان گفت: منطق درست فعالیت سیاسی اصلاح طلبان و همه گروه های سیاسی این است که احزاب نیرومندی را سامان داده تا آن احزاب به تربیت نیروی انسانی بپردازند و قدرت هم از طریق انتخابات حزبی جابجا شود اما ما چون نتوانسته ایم حزب به معنای واقعی کلمه داشته باشیم، شخصیت های که نفوذ اجتماعی دارند مثل خاتمی یا مرحوم هاشمی در بزنگاه های انتخاباتی می توانند نقش موثری داشته باشند .از این حیث می توانیم در انتخابات۱۴۰۰ از ظرفیت موثری که رییس دولت اصلاحات در اجتماع دارد، استفاده کنیم. گروه های اصلاح طلب هم همچنان خاتمی را به عنوان پرچمدار اصلاحات به رسمیت می شناسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      اکثریت نیرومند اصلاح طلبان برن جلو بوق بزنن!!
      ما دیگه وارد دوگانۀ مسخرۀ چپ و راست شما نمیشیم.
      شما هر کاری دوست دارید بکنید.
      ما هم در کمین میشینیم و منتظر فرصت میمانیم. راه ما از شما جداست...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما فقط نماینده امثال خودت هستی

      • بدون نام

        ما همیشه به اصولگرای انقلابی رای داده ایم و می دهیم

      • بدون نام

        خخخ منتظر فرصت
        بشین موهات سیفید شه

    • سید

      در شما مدیران فشل کارآمد هم پیدا میشه همچین میگه نیروی کار آمدمثل اینکه امر بهش مشتبه شده که کارامدندهمه اشان

    • بدون نام

      توکه گفتی من دیگه باسیاست خداحافظی کردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج