۱۰۳۹۰۳۱
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

رمزگشایی از حضور پسر سندی کنار طارمی

مهدی طارمی به آرزوی دیرینه خود برای حضور در فوتبال اروپا رسید و دو روز قبل به صورت رسمی قرارداد دو ساله‌ای با باشگاه ریوه‌آ منعقد کرد. اتفاق حاشیه‌ای بسیار مهم درباره این انتقال، اما اخباری و عکس‌هایی است که از جلسه امضای قرارداد طارمی با باشگاه پرتغالی منتشر و مشخص شد که پسر خواننده و آهنگساز ایرانی لس‌آنجلسی گویا نقش مهمی در حضور مهاجم تیم‌ملی در فوتبال پرتغال داشته است.

روزنامه شهروند: مهدی طارمی به آرزوی دیرینه خود برای حضور در فوتبال اروپا رسید و دو روز قبل به صورت رسمی قرارداد دو ساله‌ای با باشگاه ریوه‌آ منعقد کرد. اتفاق حاشیه‌ای بسیار مهم درباره این انتقال اما اخباری و عکس‌هایی است که از جلسه امضای قرارداد طارمی با باشگاه پرتغالی منتشر و مشخص شد که پسر خواننده و آهنگساز ایرانی لس‌آنجلسی گویا نقش مهمی در حضور مهاجم تیم‌ملی در فوتبال پرتغال داشته است.

اگر تمام عکس‌های طارمی در زمان امضای قرارداد با ریوه‌آ را نگاه کنید،‌ متوجه حضور یک جوان ایرانی خواهید شد که بررسی‌های بیشتر مشخص کرد نام او برنا آذر بوده و پسر شهرام آذر (سندی) آهنگساز و خواننده ایرانی لس‌آنجلس بوده است.

درباره نقش پسر سندی که از اعضای گروه این خواننده هم هست، در انتقال طارمی به فوتبال اروپا حرف‌وحدیث‌های زیادی مطرح شده و خیلی‌ها بر این باور هستند که رابط حضور او در پرتغال هم پسر سندی بوده است. با این حال همه می‌دانند که علیرضا نیکومنش مدت‌هاست مدیربرنامه مهاجم تیم‌ملی ایران بوده و او همان کسی است که طارمی را به ریزه اسپور ترکیه هم برده بود و امسال توانست با ارتباطات خود مقدمات انتقال طارمی به ریوه آ پرتغال را فراهم کند.

منتها وقتی عکس پسر سندی در کنار طارمی هنگام عقد قرارداد منتشر شد،‌ ابهامات بسیار زیادی به وجود آمد و درنهایت مشخص شد که مدیربرنامه‌های طارمی که به خاطر انجام امور شخصی در کانادا حضور داشته،‌ به دلیل این‌که امکان سفر به پرتغال و حضور در جلسه عقد قرارداد را نداشته،‌ با پسر سندی که یکی از دوستان بسیار نزدیکش بود، تماس می‌گیرد و از او درخواست می‌کند که مهدی طارمی را همراهی کند و به همین ترتیب این جنجال به وجود آمد.

البته مهدی طارمی در یکی از مصاحبه‌های خود به صورت رسمی اعلام کرده کارلوس کی‌روش نقش مهمی در حضورش در فوتبال پرتغال داشته است. طارمی در این رابطه گفته: «برای انتخاب این تیم با آقای کی‌روش مشورت کردم و ایشان خیلی از ریوآوه تعریف می‌کرد. یکی از دلایلی که این تیم و مدیران آن نیز به من علاقه بیشتری پیدا کردند به خاطر آقای کی‌روش بود.»

رمزگشایی از حضور پسر سندی کنار طارمی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر سندی

    • آریان

      متاسفم برای نویسنده این متن مهدی طارمی در حال حاضر با پورتو قرارداد بسته ریوه آ مال قبل بود نه دو روز قبل لطفا اطلاعات دقیق داشته باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

    • بدون نام

      حالا چی شده.....چه رمزی رو گشودی.....

    • H.Yari

      پس رمز چی شد چی بود،

    • رامین خدادادی

      خاک توسر ناشر مطلب که هنوز نمیدونه مهدی طارمی با پورتو قرار داد امضا کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج