جاباما
۱۰۳۹۱۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قوانین لیگ قهرمانان آسیا برای تیم صعود کننده

با پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، اکنون دو نماینده ایران (استقلال و پرسپولیس) شرایط ویژه‌ای برای صعود پیش رو دارند.

خبرگزاری ایلنا: با پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، اکنون دو نماینده ایران (استقلال و پرسپولیس) شرایط ویژه‌ای برای صعود پیش رو دارند.

پرسپولیس و استقلال با پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان همچنان شانس صعود دارند و البته طی روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره نحوه صعود تیم‌ها به مرحله بعدی شکل گرفته است.

کمیته مسابقات AFC در مورد اصلاحات مقررات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ دستورالعمل جدیدی را صادر کرده که در اختیار فدراسیون های عضو قرارداده است:

۱- معیارهای بازی رو در رو

با توجه به این که مسابقات به صورت مجتمع خواهد بود، برای تعیین تیم‌های صعودکننده از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، در صورت تساوی امتیازها، گل‌زده در خانه حریف محاسبه نخواهد شد.

۲- وقت اضافه

در مسابقات دور حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، در صورت تساوی در ۹۰دقیقه در بازی‌های تک حذفی، مسابقه برای تعیین برنده در دو زمان ۱۵ دقیقه‌ای ادامه پیدا خواهد کرد.

۳- تعداد اعضای تیم در مسابقات

به دلیل افزایش تعویض‌ها به ۵ نفر، تعداد کادر فنی جهت ثبت‌نام برای هر مسابقه از ۱۸ به ۲۱ نفر و تعداد بازیکنان ذخیره روی نیمکت از ۷ به ۱۰ نفر افزایش می‌یابد.

۴- جایگزینی بازیکنان شرکت‌ کننده

برای راحتی باشگاه‌ها، هر تیم اجازه دارد ۸ بازیکن را به دلایل فنی و بدون نیاز به ارائه مدرک پزشکی، اضافه یا جایگزین (در صورت عدم تکمیل لیست ۳۵ نفره) نماید.

۵- ثبت‌نام کادر فنی

به دلیل شرایط کرونا، هر تیم علاوه بر سرمربی و سرپرست باید دکتر تیم را نیز به عنوان کادر ثبت‌نام کند و این سه نفر در لیست نیمکت‌ ذخیره‌ها توسط ناظر بازی ثبت شوند.

۶- اجرای تصمیمات کمیته مسابقات AFC:

اصلاحات لازم در خصوص بندهای مرتبط به جهت اجرای تصمیمات کمیته مسابقات مورخ ۵ و ۱۰ تیر ۱۳۹۹ صورت گرفته است، مانند اصلاح پنجره ثبت‌نام ۳ که طبق آن پنجره جدید برای مسابقات باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ درنظر گرفته شده است. (ماده ۲۶)

بازیکنی که برای یک تیم در دور گروهی بازی کرده است، استثنائاً می‌تواند برای ادامه بازی‌های گروهی در تیمی دیگر ثبت‌نام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج