۱۰۳۹۳۴۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

چالش جدید پرسپولیس؛ پای بیرانوند در میان است

باشگاه پرسپولیس در قراردادش با شرکت آل‌اشپورت که البسه این تیم را تأمین می‌کند، دچار مشکل شده و اختلافات مالی در این زمینه بالا گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه پرسپولیس در قراردادش با شرکت آل‌اشپورت که البسه این تیم را تأمین می‌کند، دچار مشکل شده و اختلافات مالی در این زمینه بالا گرفته است.

باشگاه پرسپولیس و شرکت آل‌اشپورت که البسه این تیم را تأمین می‌کند، در قرارداد خود دچار اختلاف شده‌اند. طبق قرارداد منعقد شده، شرکت آل‌اشپورت موظف به تأمین رایگان البسه پرسپولیس به مدت یک سال و پرداخت یک میلیارد تومان پول بود. قرارداد سال دوم نیز با ۱۵ درصد افزایش در پرداخت مبلغ، به یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان می‌رسد، اما طرفین قرارداد به مشکل خورده‌اند.

شرکت آل‌اشپورت معتقد است که باشگاه پرسپولیس باید ۸۰۰ میلیون تومان جریمه پرداخت کند. علت این جریمه عمل نکردن باشگاه پرسپولیس به تعهداتی بوده که در قرارداد آمده است. در بخشی از این قرارداد آمده که تمام اعضای تیم پرسپولیس موظف به استفاده از البسه آل‌اشپورت در تمام بازی‌ها و تمرینات هستند و در صورت هر بار عدم استفاده از این البسه، مشمول ۵۰ میلیون تومان جریمه می‌شود.

طبق بررسی‌های این شرکت، مشخص شده علیرضا بیرانوند در ۱۲ بازی از البسه آل‌اشپورت استفاده نکرده که به ازای هر بازی ۵۰ میلیون تومان، باشگاه پرسپولیس باید ۶۰۰ میلیون تومان غرامت پرداخت کند. شرکت آل‌اشپورت مدارک و مستندات خود را در این زمینه برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است.

این در حالی است که بخشی دیگر از اجناس ارسالی برای باشگاه پرسپولیس قرار بوده در دبی و تهران تحویل این باشگاه شود. این اجناس برای تحویل در گمرک فرودگاه دچار مشکل شده و یک بار دیگر هم به دوحه قطر ارسال شده تا پرسپولیسی‌ها که اکنون در این کشور هستند، البسه خود را آنجا تحویل بگیرند. در این بین مبلغی حدود ۲۰۰ میلیون تومان هم گمرکی این اجناس بوده که با ۶۰۰ میلیون تومان جریمه، حساب باشگاه پرسپولیس به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

در آن طرف باشگاه پرسپولیس تأکید کرده که شرکت آل‌اشپورت هم به بخشی از تعهدات خود عمل نکرده است. این تعهدات مربوط به کیت‌هایی بوده که ابتدای فصل باید به باشگاه پرسپولیس تحویل داده می‌شد. هرچند در این خصوص نیز شرکت آل‌اشپورت مدعی شده این مشکل به آنها ارتباطی نداشته و شرایط پروازی، باعث بروز مشکلات شده است. این موارد اختلافات دو طرف را افزایش داده و باید دید در این بن‌بست تکلیف قرارداد سال آینده پرسپولیس چه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوغ ابعلی هم از سرتون زیاد بده لنگو سردم شد لنگی جون آخیش بعد قهرمانی آسیا حمومه خیلی چسبید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج