۱۰۳۹۳۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رئیس بارسا مانع حضور سوارس در مادرید

انتقال سوارس به اتلتیکو روی هوا است چرا که بارتومئو رئیس بارسا می‌خواهد تیم مادریدی برای این جا به جایی پولی پرداخت کند تا بتواند با مهاجم اروگوئه‌ای قرارداد امضا کند.

خبرگزاری تسنیم: انتقال سوارس به اتلتیکو روی هوا است چرا که بارتومئو رئیس بارسا می خواهد تیم مادریدی برای این جا به جایی پولی پرداخت کند تا بتواند با مهاجم اروگوئه ای قرارداد امضا کند.

رئیس باشگاه بارسلونا ناگهان تصمیم گرفت مانع از انتقال لوییس سوارس به اتلتیکو مادرید شود. رییس تیم کاتالانی با یک تغییر عقیده غیرمنتظره تصمیم گرفت اتلتیکو را در فهرست تیم هایی قرار دهد که مهاجم اروگوئه ای نمی تواند با فسخ قراردادش با آن ها قرارداد امضا کند.

بارتومئو نمی خواهد گل های سوارس را در لالیگا مبادله کند. باید یادآوری کرد که بارسا قرار بود بخشی از دستمزد مهاجم اروگوئه ای را در فصل جدید پرداخت کند و اکنون رییس باشگاه کاتالانی معتقد است با این شرایط اگر سوارس را در اختیار حریف مستقیمش قرار دهد ضرر کرده است چون ممکن است مهاجم اروگوئه ای گل های مهمی را در لالیگا به ثمر برساند.

اکنون انتقال سوارس به اتلتیکو روی هوا است. بارسا می خواهد تیم مادریدی برای این جا به جایی پولی پرداخت کند تا بتواند با مهاجم اروگوئه ای قرارداد امضا کند. این اتفاق ممکن است موجب شود روخی بلانکو از جذب بازیکن بارسا منصرف شود. اگر توافقی صورت نپذیرد سوارس مجبور است در تیم کاتالانی بماند. در چنین شرایطی رونالد کومان مجبور است از این بازیکن استفاده کند. از طرفی اگر باشگاه سوارس را نفروشد نمی تواند با مهاجم دیگری همچون ممفیس دپای قرارداد امضا کند.

اتلتیکو هم که تصور می کرد سوارس مهاجم جدید تیمش خواهد بود آلوارو موراتا را به تورین فرستاد تا این بازیکن در این فصل برای یوونتوس به صورت قرضی بازی کند. اگر انتقال سوارس اتفاق نیفتد روخی بلانکو هم ضرر خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج