جاباما
۱۰۳۹۴۹۸
۱۱ نظر
۵۰۱۸
۱۱ نظر
۵۰۱۸
پ

داماد، خانواده همسرش را سلاخی کرد

مرد جوان که به خاطر ایمپلنت کردن دندان های همسرش با او درگیر شده بود در اقدامی هولناک با ضربات چاقو دست به قتل پدرزن و مادرزنش زد و همسرش را نیز راهی بیمارستان کرد.

رکنا: مرد جوان که به خاطر ایمپلنت کردن دندان های همسرش با او درگیر شده بود در اقدامی هولناک با ضربات چاقو دست به قتل پدرزن و مادرزنش زد و همسرش را نیز راهی بیمارستان کرد.

عقربه ها ساعت یک ظهر دوشنبه ۳۱ شهریور امسال را نشان می داد که مرد جوانی با حضور در بالکن طبقه چهارم ساختمانی در شهرک ولیعصر ادعا می کرد که من قاتل هستم و به پلیس زنگ بزنید.

داماد، خانواده همسرش را سلاخی کرد

مردم که شوکه شده بودند و لباس های مرد جوان نیز خونی بود خیلی زود با پلیس تماس گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر به محل اعزام شده و با حضور در طبقه چهارم ساختمان با پیکر خونین 2 زن و یک مرد روبرو شدند و مرد جوان که دست هایش نیز زخمی شده بود در همان صحنه خود را تسلیم پلیس کرد.

قتل پدر و مادرزن

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران پای در قتلگاه اعضای یک خانواده بگذارند و در بررسی ها مشخص شد پدر و مادرزن مرد جوان با ضربات چاقو به قتل رسیدند و زن جوان نیز زخمی شده که خیلی زود زن 24 ساله به بیمارستان منتقل شد.

داماد خانواده که در صحنه جنایت حضور داشت در همان ابتدا به قتل پدرزن 53 ساله و مادرزن 48 ساله اش اعتراف و ادعا کرد دخالت های زیاد خانواده همسرم مرا به اینجا کشاند.

اعتراف داماد به قتل پدرزن و مادرزن

حمید 30 ساله در اعترافاتش در همان صحنه جرم گفت: با برادر همسرم در یک اداره کار می کردیم و 2 سال قبل از طریق او با خانواده همسرم آشنا شدم و به خواستگاری زنم رفتم و ازدواج کردیم.

وی افزود: پدرزنم یک ساختمان 4 طبقه داشت و بعد از ازدواج از من خواست که در طبقه چهارم آن ساختمان زندگی کنیم و پدرزنم در طبقه دوم همان ساختمان زندگی می کردند.

مرد جوان ادامه داد: در این سالها با همسرم اختلافاتی داشتم که بیشتر اوقات همسرم به طبقه دوم ساختمان می رفت و دعواهایمان را به پدر و مادرش توضیح می داد یا اینکه با سر و صداهایمان پدر و مادرش متوجه ماجرا می شدند و پدرزن و مادرزنم در زندگی مان دخالت های زیادی می کردند که مرا عصبانی و خسته کرده بود.

درگیری مرگبار بخاطر ایمپلنت

حمید در خصوص روز جنایت گفت: صبح روز حادثه همسرم عنوان کرد که می خواهد دندانش را ایمپلنت کند و از من پول می خواست که وقتی هزینه ایمپلنت دندان را فهمیدم به او گفتم که این پول را ندارم و برای این کار با برادرش تماس می گیرم و پول قرض می گیرم که با من بحث کرد که اگر پول نداشتی چرا زن گرفتی؟! مگر من با برادرم ازدواج کردم که می خواهی از او پول بگیری و بین مان بحث بالا گرفت و سپس برای رفتن به محل کارش که در در یک بیمارستان کار می کرد از خانه خارج شد.

عصبانی بودم و به جلوی در بیمارستان رفتم و شروع به داد و بیداد کردم که حراست آنجا مرا از بیمارستان خارج کرد و به خانه بازگشتم، دقایقی بعد همسرم همراه مادرش به خانه آمدند و درباره اینکارم با من بحث کردند که بین ما درگیری لفظی صورت گرفت و دقایقی بعد پدرزنم وارد خانه شد و وقتی از ماجرا با خبر شد 2 سیلی به گوشم زد و من آنجا بود که از خودم بیخود شدم.

مرد جوان ادامه داد: دیگر کنترلم را از دست داده بودم که با چاقو فکر کنم 10 ضربه به پدرزنم زدم و سپس با چاقو ضرباتی به مادرزنم زدم که در این درگیری خونین همسرم سعی داشت مانع چاقو زدنم شود که او نیز هدف ضربات چاقو قرار گرفت.

متوجه نبودم چه کار می کنم که در این ضربات دیوانه وار که به پدر زن و مادرزنم می زدم خودم نیز زخمی شدم، دیوانه شده بودم که بالکن خانه رفتم و با فریاد به مردم می گفتم که من قاتل هستم که خیلی زود پلیس وارد خانه شد و من دستگیر شدم.

بنا بر این گزارش، مرد جوان که با ضربات چاقو باعث مرگ پدرزن و مادرزنش شده است برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است و همسر این مرد در بیمارستان تحت درمان قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      بعضی از زنها واقعا بحث و جدل رو از حد خارج میکنن و میرن رو اعصاب و با روح و روان آدم بازی میکنن تا عاقبتش بشه این ،لعنت به این زندگی

    • بدون نام

      دختران دهه شصت و دهه هفتاد بسیار پرتوقع هستند

      پاسخ ها

      • مینا

        پرتوقع هستن که میخواهن دندانشان را درست کنن؟

      • بدون نام

        توچقد چندشی

    • +بهلول+

      قتل در ایران مد شده
      فقط این قاتل بیسواد از متود های جدید استفاده نکرده
      خوب اشکال ندارد
      یادت باشد دفعه بعد قتل ها را برنامه ریزی کن
      این چند روز هم که در زندان هستی مراقب باش کرونا نگیری

    • بدون نام

      دخالت خانواده ها در زندگی فرزندان همیشه باعث از هم پاشیدن زندگی ها میشود.
      زندگی من هم بعد از 12 سا به خاطر دخالتهای مادر شوهرم از هم پاشید
      تو رو خدا
      پدر و مادرهایی که بیش از حد به بچه های خود وابسته هستید
      لطفا نگذارید فرزندا نتان ازدواج کنند
      تا سر این قضیه در آینده عروس یا داماد بدبخت بعد از چند سال زندگی راضی به حدایی نشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روانی بوده چرا مواظب بچه هاشون نباشن یسری از مردا توقع دارن دخترو ک گرفتن دیگه خانوادش لام تا کام حرف نزنه...انگار دختر میخرن..چخبره بابا

      • بدون نام

        من که خدا رو صدها مرتبه شکر ، مادرشوهرم قبل ازدواج مرده بود

    • بدون نام

      زن دندانش دردکردہ اخہ

    • بدون نام

      امان از دخالت

    • بدون نام

      چشمت کور دندت نرم میرفتی یه خونه اجاره میکردی جدا زندگی میکردین که کسی نتونه دخالت کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج