جاباما
۱۰۳۹۶۲۷
۲ نظر
۵۰۲۸
۲ نظر
۵۰۲۸
پ

روزبه حصاری بازیگر فصل چهارم «بچه مهندس» شد

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» درباره آخرین وضعیت ساخت فصل چهارم این مجموعه و حضور قطعی روزبه حصاری در این فصل سخن گفت.

خبرگزاری صبا: تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» درباره آخرین وضعیت ساخت فصل چهارم این مجموعه و حضور قطعی روزبه حصاری در این فصل سخن گفت.
روزبه حصاری بازیگر فصل چهارم «بچه مهندس» شد
سال ۹۶ بود که فصل اول «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری، نویسندگی حسن وارسته و تهیه‌کنندگی سعید سعدی کلید خورد و در رمضان سال ۹۷ روی آنتن شبکه دو سیما رفت.
این مجموعه، داستان یک پرورشگاه را با حضور کودکان به تصویر کشید و فصل دوم سریال با نوجوانی شخصیت اصلی روی آنتن رفت.
فصل سوم «بچه مهندس» این شانس را داشت که مانند فصل اول در ماه رمضان روی آنتن برود اگرچه تهیه‌کننده در گفتگویی اعلام کرده بود که ممکن است به دلیل رساندن سریال به آنتن نقصان‌هایی در کار ایجاد بشود.
فصل سوم این سریال جوانی جواد جوادی با بازی روزبه حصاری را به تصویر کشید و همزمان با آغاز ماه رمضان ۹۹ در ۴۰ قسمت روی آنتن تلویزیون رفت.
در زمان پخش فصل سوم این مجموعه و پس از آن گمانه‌زنی‌هایی برای تولید فصل چهارم آن شده بود که در نهایت خبر رسید فصل چهارم این مجموعه قرار است به نگارش دربیاید.
حال سعید سعدی تهیه‌کننده مجموعه «بچه مهندس» در گفتگو با صبا درباره آخرین خبرها از تولید فصل چهارم این مجموعه اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۰ قسمت از این سریال به مرحله نگارش درآمده است و اگر به لحاظ محتوا تایید شود، می‌توانیم کار را آغاز کنیم.
وی با اشاره به اینکه تقریبا پیش تولید فصل چهارم «بچه مهندس» آغاز شده است، گفت: در حال پیگیری کارها هستیم تا در اولین فرصت تولید فصل چهارم را آغاز کنیم.
تهیه‌کننده «بچه مهندس» درباره انتخاب عوامل پشت دوربین فصل جدید بیان کرد: تغییراتی در اوایل پشت دوربین خواهیم داشت اما علی غفاری همچنان کارگردانی فصل چهارم را برعهده خواهد داشت.
سعدی در پایان درباره حضور بازیگران فصل گذشته در فصل جدید این مجموعه مطرح کرد: روزبه حصاری قطعا در فصل چهارم این مجموعه حضور خواهد داشت. برخی از بازیگران فصل‌های گذشته در فصل چهارم نیز حضور دارند و همچنین بازیگران جدیدی نیز اضافه خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ذورو

      اینم شده پایتخت

    • بدون نام

      کسیم هم میبینه این فیلمو، فکر کنم کنتراتی برداشتن ضبط این فیلمو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج