جاباما
۱۰۳۹۷۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نامجومطلق دستیاران حرفه‌ای نیاز دارد

مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه مجید نامجومطلق از لحاظ دانش فنی در سطح بالایی قرار دارد گفت: اگر قرار است او سرمربی استقلال شود باید دستیاران حرفه‌ای هم داشته باشد.

خبرگزاری مهر: مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه مجید نامجومطلق از لحاظ دانش فنی در سطح بالایی قرار دارد گفت: اگر قرار است او سرمربی استقلال شود باید دستیاران حرفه ای هم داشته باشد.

جواد شیرزاد و در مورد دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر الاهلی امارات از هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت: همیشه دیدارهای لیگ قهرمانان برای تیم های ایرانی سخت بوده است. استقلال شرایط حساسی در جدول دارد و اگر بتواند برابر الاهلی به پیروزی دست پیدا کند صعودش به دور بعد حتمی خواهد بود.

وی تاکید کرد: آبی پوشان برابر الشرطه عراق دو نیمه متفاوت را داشتند و امیدوارم استقلال برابر الاهلی همانطور بازی کند که برابر الشرطه عراق در نیمه دوم بازی کرد.

وی در مورد الاهلی امارات هم گفت: نباید فکر کنیم چون این تیم صعودش به دور بعد حتمی شده پس به راحتی شکست خواهد خورد آبی پوشان باید یک بازی منطقی و آرام را در دستور کار خود قرار داده و با آرامش کامل به مصاف حریف رفته و بی محابا حمله نکنند زیرا ضدحمله های الاهلی خطرناک است و می تواند برای آنها دردسرساز شود.

وی در پاسخ به این سوال که اعتقاد دارند با نیامدن استراماچونی و الکس نوری، نامجومطلق می تواند سرمربی فصل آینده استقلال باشد، گفت: مجید نامجو از لحاظ فنی سطح بالایی دارد و همیشه چه در زمان بازیگری و چه در عرصه مربیگری عملکرد قابل قبولی داشته، او می تواند موفق باشد به شرط اینکه از کادر فنی باتجربه و حرفه ای برخوردار باشد. حاشیه ها از تیمش دور شود و اجازه ندهد تنش در بین تیم به استقلال ضربه بزند. هیات مدیره و مدیرعامل نباید فشار بیش از اندازه به او بیاورند اما اگر قرار است به جز نامجومطلق یک مربی خارجی هدایت آبی پوشان را بر عهده بگیرد بهتر است یک مربی کارکشته و صاحب نام باشد تا استقلال بتواند پس از سال ها به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند.

وی در پایان و در مورد عملکرد سه تیم پرسپولیس، سپاهان و شهر خودرو گفت: سپاهان و شهر خودرو به دلیل تغییرات زیادی که در سطح کادر فنی داشتند عملکرد موفقی در لیگ قهرمانان نداشتند اما پرسپولیس با شرایط خوبی که داشت توانست نتایج قابل قبولی کسب کرده و امیدوارم هم استقلال و هم پرسپولیس بتوانند به مراحل بالاتر و حتی فینال پیش بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج