جاباما
۱۰۳۹۷۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چرا پاداش ورزشکاران ایرانی پرداخت نشده است؟

معاون توسعه منابع انسانی وزارت ورزش در مورد ۳.۵ میلیارد جوایزی که قرار بود به ورزشکاران پرداخت شود گفت: ما لیست ورزشکارانی که باید جوایز به آن‌ها پرداخت شود را از فدراسیون‌ها دریافت کردیم، اما، چون دو رئیس فدراسیون نیامدند هنوز این اتفاق نیفتاده است.

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع انسانی وزارت ورزش در مورد ۳.۵ میلیارد جوایزی که قرار بود به ورزشکاران پرداخت شود گفت: ما لیست ورزشکارانی که باید جوایز به آنها پرداخت شود را از فدراسیون ها دریافت کردیم، اما چون دو رئیس فدراسیون نیامدند هنوز این اتفاق نیفتاده است.

فرامرزیان در حاشیه بازدید از خوابگاه فدراسیون تیراندازی با کمان اظهار داشت: با توجه به اینکه این پروژه در مجموعه ورزشی آزادی است، عملیات آن از طریق شرکت توسعه پیگیری می‌شود و شعبانی بهار هم از سال گذشته کارهای آن را انجام داده و پروژه آغاز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما محدودیت منابع داریم اما برای اینکه خوابگاه برای اردو فعال شود و با توجه به قولی که داده بودیم خارج از چیزی که مصوب شده بود ۷۰۰ میلیون تومان برای این موضوع در نظر گرفتیم و تا ۱۰۰ میلیون تومان هم با کریمی مدیرعامل شرکت توسعه صحبت می کنم در تعمیر تجهیزات اساسی مانند آسانسور همکاری کنند تا معلولان عزیز مشکلی نداشته باشند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد ۳.۵ میلیارد جوایزی که قرار بود پرداخت شود و نشد، گفت: ما لیست ورزشکارانی که باید جوایز به آنها پرداخت شود را از فدراسیون ها دریافت کردیم، اما چون دو رئیس فدراسیون نیامدند هنوز این اتفاق نیفتاده است و زمانی که بیایند بلافاصله می دهیم. روسای فدراسیون ها هم باید تعهد بدهند که جوایز را به ورزشکاران پرداخت و رسید آنها را به ما بدهند.

فرامرزیان در مورد اینکه فدراسیون تیراندازی جوایز سال ۹۷ را به ورزشکاران پرداخت نکرده است، تاکید کرد: ما از فدراسیون یک ماه تعهد گرفتیم که پرداخت کنند و آن پرداخت نشود، تخصیص بعدی را نمی‌دهیم. ما نظارت داریم و تا زمانی که رسید نگیریم، دست از سر هیچکس بر نمی‌داریم.

وی ادامه داد: با علی نژاد، احمدی و خانم فرهادی زاد صحبت کردیم و گفتیم اگر رشته ای اردویش را شروع کرده به ما اعلام کنند، ما نمی گذاریم با وجود محدودیت ها کسی دست خالی بماند. ماه های قبل ۵ میلیارد توزیع می‌کردیم، اما ماه قبل ۸ میلیارد دادیم و این ماه هم بیش از ۱۰ میلیارد پرداخت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: اینکه برخی فدراسیون‌ها گفته اند ۱۰ درصد دریافتی داشته اند، اصلا درست نیست درصدشان مشخص است. الآن بین ۲۵ تا ۳۰ درصد پرداخت شده است. هر فعالیتی هم کنند، اضافه خواهد شد.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که بدهی استقلال و پرسپولیس زیاد شده است، عنوان کرد: در بحث خصوصی سازی این دو باشگاه خودشان باید کارهایشان را انجام دهند، چون واحد مستقل هستند و ما نظارت روی اسناد درآمد و هزینه آنها داریم. وزارت ورزش هم کمک کرد سند اموال آنها گرفته و ارزش گذاری شود تا بدهی خود را پرداخت کنند. ما هم هیچ کمک مالی حتی یک ریال به خاطر قانون نمی‌توانیم انجام دهیم. طبق گزارش دیوان محاسبات ما جزو دستگاه هایی هستیم که یک بند تخلفاتی به خاطر کمک هم نداشته ایم.

وی در مورد اینکه ظاهرا قبلا گفته بود کارمندان بیکار هستند، تاکید کرد: چنین چیزی نگفته بودم. من معاون توسعه منابع هستم و ۱۵ سال در سطوح مختلف کارمند بودم، احساس می‌کنم تنها سرمایه یک سازمان منابع انسانی است و بسیار هم برلی منابع انسانی قائل هستم و زمانی هم که به وزارت ورزش آمدن یک نفر را هم با خودم نیاوردم. افتخار هم می کنم هر کاری انجام شده با همکاری همین همکارانم شده است‌ و هر مدیری هم که احساس کند بدون منابع انسانی کار جلو می‌رود، کاملا اشتباه می‌کند.

فرامرزیان تصریح کرد: برای افزایش حقوق هم ۵۰ نامه به وزیر وززش، روحانی، جهانگیری و نوبخت نوشتیم و همه را خسته کردیم، چون حقوق پایین همکارانم برایم دغدغه بزرگ بود و خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد.

وی در مورد اینکه گفته می شد قهر کرده اید، گفت: نه، قهری نکرده بودم و به خاطر تولد نوه ام برای اولین بار در دوره کاری ام مرخصی گرفته بودم. تنها سرمایه ای که دارم رضایت همکارانم است و تنها چیزی هم که مرا ناراحت می‌کند، احساس کنند که من نگاه ناکارآمد نسبت به آنها دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج