جاباما
۱۰۳۹۷۸۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

امام‌جمعه یزد: جوانان با توکل به خدا فرزند بیاورند

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمن برای کاهش جمعیت در کشور ما فرهنگ سازی کرده است، گفت: رسانه‌ها فاجعه کاهش جمعیت را به مردم جامعه اطلاع دهند و مردم بدانند که فرزندآوری حکم شرعی است.

خبرگزاری مهر: امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمن برای کاهش جمعیت در کشور ما فرهنگ سازی کرده است، گفت: رسانه‌ها فاجعه کاهش جمعیت را به مردم جامعه اطلاع دهند و مردم بدانند که فرزندآوری حکم شرعی است.

امام‌جمعه یزد: جوانان با توکل به خدا فرزند بیاورند

آیت الله محمدرضا ناصری:

* من در بین مردم و در سطح جامعه حضور دارم و از نزدیک در جریان مشکلات مردم هستم و آگاهم که برخی مردم از چه مشکلات معیشتی و اقتصادی رنج می‌برند.

* همه ما باید توکل به خداوند متعال داشته باشیم و بدانیم که خداوند متعال روزی رسان بنده‌های خویش است اما هیچ‌یک از این مسائل و مشکلات نباید سبب شود که به برنامه دشمن برای کاهش جمعیت در کشور جامه عمل بپوشانیم.

* دشمن می‌داند که اگر جمعیت کشور به سمت پیری برود و زاد و ولد نداشته باشیم، کشور کم‌کم ناچار به استفاده از اتباع خارجی می‌شود و آنگاه دیری نمی پاید که تمام مدرسه‌ها، کارخانه‌ها و محله‌های ما مملو از اتباع خارجی می‌شود و آنگاه دیگر ایرانی باقی نمی‌ماند که بخواهد در مقابل دشمن بایستد.

* دشمن با فرهنگ سازی به روش‌های مختلف از طریق رسانه‌های بیگانه، به تدریج در حال رسیدن به اهداف خویش است اما رسانه‌های داخلی باید فاجعه‌ای که به دنبال کاهش جمعیت برای کشور اتفاق می‌افتد را به مردم جامعه اطلاع رسانی کنند.

* اروپایی‌ها اذعان کرده‌اند که در مورد کنترل و کاهش جمعیت، اتفاقی که در کشورهای اروپایی ۸۰ سال طول کشید تا اتفاق بیفتد، در ایران ظرف ۳۰ سال اتفاق افتاد و اینکه با دست خودمان به دشمن برای رسیدن به اهدافش کمک می‌کنیم.

* فرزندآوری یک حکم شرعی است و جوانان باید با توکل به خداوند متعال با ساده زیستی و قناعت اقدام به فرزندآوری کنند و اطمینان داشته باشند که خداوند متعال خود متکفل روزی آنها شده است.

* منشأ امتناع از فرزندآوری تنبلی است زیرا با تلاش بیشتر می‌توان به درستی خانواده‌ها را اداره کرد زیرا همان مشکلاتی که برای چهار فرزند وجود دارد، همان‌ها برای یک فرزند هم وجود دارد.

* پیشنهاد می‌کنم از ساعات اداری زنان کاسته شود تا با چهار ساعت کار بتوانند هم درآمد داشته باشند و هم وقت بیشتری برای تربیت فرزندان خود اختصاص دهند.

* مسئله جمعیت بسیار حائز اهمیت است و اگر رسانه‌ها دلسوز کشور، اسلام و مسلمین هستند، در این زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی کنند.

* اگر شرایط کشوری همچون آمریکا را با ایران مقایسه کنید، می‌بینید که تفاوت‌های فاحشی در خدمت رسانی به مردم وجود دارد و هیچ کشوری به اندازه ایران در شرایط شیوع کرونا به مردم خدمت ارائه نداد.

* آمریکا و صهیونیست‌ها میلیاردها دلار برای اینکه ایران پا نگیرد هزینه کرد اما ایران هنوز پابرجاست و اگر ثلث این مبلغ برای هر کشور دیگری هزینه شده بود، آن کشورها تکه تکه شده بودند.

* اگر هر کشوری را اینگونه تحت تحریم‌های سخت قرار می‌دادند، نابود می‌شد در حالی که ایران مقاومت کرده و در همین شرایط از پیشرفت‌های نظامی و پزشکی و هسته‌ای و … نیز غافل نشده و عقب نمانده است.

این نشان از تلاش در نظام اسلامی و عظمت کشور دارد و گرچه برخی‌ها با بی تدبیری شرایط را دشوار کرده‌اند اما نباید این بی تدبیری‌ها و تخلف‌ها را به حساب نظام گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج