۱۰۳۹۹۴۹
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

صعود با هنرنمایی فیل و فنجان و آقای خاص

شب گذشته در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال از گروه A مسابقات به مصاف الاهلی عربستان، صدرنشین گروه رفت و با کسب یک پیروزی قاطع به عنوان تیم دوم گروه به مرحله حذفی صعود کرد.

روزنامه خراسان: شب گذشته در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال از گروه A مسابقات به مصاف الاهلی عربستان، صدرنشین گروه رفت و با کسب یک پیروزی قاطع به عنوان تیم دوم گروه به مرحله حذفی صعود کرد.

نماینده عربستان صعودش مسجل شده بود اما آبی‌های ایران در صورتی می‌توانستند جواز صعود به مرحله حذفی را بگیرند که طی شرایطی خاص الاهلی را شکست بدهند. با توجه به ۵ امتیازی بودن الشرطه عراق، استقلال محکوم به پیروزی بود و این برد باید با بیش از یک گل یا یک گل بدون دریافت بیش از ۲ کارت زرد و قرمز به دست می‌آمد تا در شرایط برابر به لحاظ تعداد گل‌های زده و خورده با حریف عراقی، تعداد کارت زرد و قرمز کمتر حکم به صعود نماینده ایران دهد.

اما استقلال که با ترکیب سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، امیرارسلان مطهری و شیخ دیاباته به میدان رفته بود از همان آغاز بازی نشان داد که میل به حمله و زدن تعداد گل‌های زیاد دارد تا کارش برای صعود به کارت‌شماری نکشد. حضور همزمان ۳ مهاجم زهردار استقلال و بازی خوب دیگر بازیکنان این تیم از جمله علی کریمی که یک گل زد و یک پاس گل داد نتیجه داد و شاگردان مجید نامجومطلق با نمایشی کم‌نقص موفق شدند با ۳ گل حریف عربستانی را در دوحه قطر شکست دهند.

مهدی قایدی که ستاره این روزهای استقلال است، یک گل زیبا زد و یک پاس گل داد و کنار زوج خط حمله‌اش دیاباته که لقب فیل و فنجان گرفته‌اند، همراه با علی کریمی که آقای خاص آبی‌هاست، ستاره بازی بود. شیخ هم با یک گل و گل دیگری که زد و آفساید گرفته شد پس از چند بازی پایش به گلزنی باز شد تا استقلال شب خوبی را در قطر سپری کند و در ورزشگاه آبی الجنوب جشن صعود بگیرد. استقلال در مرحله بعدی باید به مصاف الهلال دیگر نماینده عربستان برود. گفتنی است هرویه میلیچ با دریافت کارت زرد از داور اردنی بازی استقلال-الاهلی دیدار آینده تیمش را از دست داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برترینها جای تعجب داردکه شماازاستقلال تعریف کنیدالبته بازی خوب استفلال نقطه ضعفی نشون ندادکه سوژه تویکی باشد

    • استقلال بر بام آسیا

      بزرگترین هدف این جماعت نابود کردن استقلال و ناکامیش در مسابقات آسیایی هست، اما چقد کیف میده با همه نامردیا بازم این تیم سربلنده، چه بعد از رفتن استرا و صعود از پلی آف با مجیدی، و چه بعد از رفتن مجیدی و صعود از دور گروهی با نامجومطلق؛ همه ی این ها فقط یک پیام داره:

      آسیا تخصص ماست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج