جاباما
۱۰۳۹۹۵۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ابقای رسول‌پناه در گرو صعود سرخ‌ها

امروز تکلیف صعود یا عدم صعود پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مشخص می‌شود، این در حالی است که هنوز تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس مشخص نیست و باشگاه با حکم سرپرستی و توسط مهدی رسول‌پناه اداره می‌شود.

روزنامه خراسان: امروز تکلیف صعود یا عدم صعود پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مشخص می‌شود، این در حالی است که هنوز تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس مشخص نیست و باشگاه با حکم سرپرستی و توسط مهدی رسول‌پناه اداره می‌شود.

پرسپولیس اواخر سال گذشته با استعفای محمدحسن انصاری‌فرد برای چندمین بار در یک فصل دچار تغییر مدیریتی شد و وزارت ورزش مهدی رسول‌پناه را با حکم سرپرست موقت جانشین انصاری‌فرد کرد. انتظار می‌رفت در مدت کوتاهی از سرپرستی رسول‌پناه حکم مدیرعاملی او صادر شود؛ اتفاقی که در مورد احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال خیلی زود رخ داد و او پس از چند هفته فعالیت با حکم سرپرست، حکم مدیرعاملی‌اش را گرفت.

در مدتی که رسول‌پناه سرپرستی باشگاه را بر عهده داشته اتفاقات زیادی رخ داده است؛ از صدور رای پرونده برانکو ایوانکوویچ که درنهایت منجر به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات سرخ‌ها شد تا عقد قرارداد با کارگزاری و جذب چند بازیکن جدید و جدایی چند ستاره پرسپولیس از جمله مهدی ترابی و علی علیپور. در میان این اتفاقات، هواداران بیشتر روی موضوع برانکو حساسیت به خرج داده و می‌دهند و برای‌شان مهم بود که مدیریت باشگاه در قبال این پرونده و مربی‌ای که افتخارات زیادی برای سرخ‌پوشان پایتخت کسب کرده چه اقدامی می‌کند.

خیلی‌ها به رسول‌پناه بابت عدم پرداخت به موقع مطالبات برانکو و دستیارانش که منجر به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه شد ایراد گرفته و معترض هستند اما سرپرست باشگاه هم دلایلش را گفته و تاکید کرده در مواجه با معضل برانکو و طلب بازیکنان و کادر فنی فعلی ترجیح داده‌اند پول اعضای فعلی تیم را پرداخت کنند و از برانکو مهلت بگیرند.

در چند ماه اخیر بارها بحث مدیریت باشگاه پرسپولیس هم از بعد تغییر دوباره کادر مدیریتی و هم صدور حکم مدیرعاملی رسول‌پناه مطرح شده اما هر بار به دلایلی به نتیجه نرسیده است. هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس پس از مدت‌ها که ۳ نفره بود با تعیین ۲ عضو جدید به حدنصاب قانونی رسید و دوباره بحث مدیرعاملی رسول‌پناه مطرح شد اما درباره این‌که چرا تا امروز این حکم صادر نشده شایعاتی شنیده می‌شود. بر اساس شنیده‌ها در بین اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس و برخی از مدیران وزارت ورزش‌وجوانان مخالفت‌هایی با مدیرعاملی رسول‌پناه وجود دارد و همین مسئله باعث شده حکم مدیریت او صادر نشود.

از طرفی بحث ورود پرسپولیس و استقلال به بورس هم مسئله‌ای است که تحولات احتمالی در باشگاه پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داده است. به زعم برخی اگر ورود سرخابی به بورس هرچه زودتر رخ بدهد احتمال بقای رسول‌پناه در باشگاه پرسپولیس بیشتر از قبل خواهد بود چراکه او به اوضاع و احوال باشگاه اشراف دارد و در این شرایط بهتر از هر کسی می‌تواند امور را رتق‌وفتق کند. اما گفته می‌شود عمر مدیریت فعلی بستگی به نتایج پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دارد. اگر سرخ‌پوشان بتوانند از گروهشان صعود کنند، سرپرست باشگاه شانس بالایی برای ابقا خواهد داشت در غیر این صورت احتمال این‌که رسول‌پناه پیش از ورود سرخابی به بورس برکنار شود و جایش را به فرد جدیدی دهد که در موردش هیچ گمانه‌زنی وجود ندارد زیاد است. هرچند همیشه علی رغبتی، یکی از اعضای هیئت‌مدیره به عنوان گزینه مدیریت باشگاه پرسپولیس مطرح بوده و شاید در صورت کنار رفتن رسول‌پناه او جانشینش شود. بنابراین عمر مدیریت رسول‌پناه به صعود سرخ‌ها گره خورده و شاید امشب و با صعود پرسپولیس سرپرست این باشگاه بیش از هر کس دیگری خوشحال شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      این از پرسپولیس بندازین بیروونننننن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج