۱۰۴۰۰۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جیبمان خالی است، اسممان را گذاشته اند میلیاردی

سیدصالحی: هر تصمیمی دایی بگیرد میپذیرم

مهاجم پرسپولیس در فصلی که گذشت مثل سایر نفرات این تیم از شرایط باشگاه ناراضی است.

آی اسپورت: مهاجم پرسپولیس در فصلی که گذشت مثل سایر نفرات این تیم از شرایط باشگاه ناراضی است.

سیدمهدی سیدصالحی درباره شرایط خود اظهار داشت: ما فعلا در حال استراحت هستیم. منتظریم چند روز دیگر تمرینات را آغاز کنیم اما نمی دانم قرار است با چه تیمی تمرین کنم.

وی ادامه داد: از پرسپولیس هیچ خبری ندارم. در این باشگاه همه چیز روی هوا است و نمی دانیم چه کنیم. هیچ کس هم در باشگاه نیست که جواب ما را بدهد، یکی باید بیاید جوابگو باشد تا تکلیف مشخص شود. اینطور که نمی شود من بازیکن یکسال بازی کنم و فقط 20، 30 درصد پولم را بگیرم بعد در رسانه ها اسممان را بگذارند بازیکن میلیاردی. کجای ما میلیاردی است که این همه حاشیه می سازند و مردم هم فکر می کنند واقعیت همین است.

سیدصالحی در پاسخ به این پرسش که آیا در پرسپولیس می ماند، تاکید کرد: من راضی ام به رضای خدا. هنوز چیزی مشخص نیست و منتظرم ببینم تکلیف چه می شود. از طرفی باید تصمیم دایی را بدانم. هر تصمیمی دایی بگیرد، ما می پذیریم. البته شنیدم که او امروز گفته طبق قراردادش عمل می کند و باید با دایی صحبت کنیم تا ببینیم چه پیش می آید.

مهاجم سابق پرسپولیس تاکید کرد: این همه زحمت کشیدیم و تیم را به لیگ قهرمانان آسیا رساندیم اما حالا چیزی معلوم نیست. شاید تیم فصل آینده اوضاع خوبی نداشته باشد و مطمئن باشید اگر اوضاع به همین منوال باشد، شرایط خوب پیش نمی رود.

سیدصالحی درباره شکایتش از استقلال عنوان کرد: شکایت ما هم رفت پیش باقی الصالحات! از 2 باشگاه بزرگ پول هنگفتی طلب دارم و با جیب خالی زندگی را می گذرانم. خوب است دیگر، فی سبیل الله فوتبال بازی می کنیم! واقعا این رفتارها جای تاسف دارد.

وی در پایان افزود: امیدوارم شرایط پرسپولیس هرچه زودتر مشخص شود تا ما هم تکلیف خودمان را بدانیم. به شخصه اگر دایی بماند، دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم اما باید ببینم چه پیش می آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج