۱۰۴۰۱۱۰
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

سفر‌های اتوبوسی ۲۸درصد کاهش یافت

مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از توزیع ۵۶۷ هزار حلقه لاستیک رایانه‌ای خبر داد و گفت: کرونا سفرهای اتوبوسی در کشور را ۲۸ درصد کاهش داد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از توزیع ۵۶۷ هزار حلقه لاستیک رایانه‌ای خبر داد و گفت: کرونا سفرهای اتوبوسی در کشور را ۲۸ درصد کاهش داد.

داریوش باقر جوان ظهر پنجشنبه در نشست کمیته راهبری حمل و نقل جاده‌ای مسافر در بوشهر اظهار داشت: کرونا تأثیرات گسترده‌ای را بر روی ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور داشته است.

وی از کاهش ۴۰ درصد مسافران اتوبوس‌ها با شیوع کرونا خبر داد و اضافه کرد: تعداد سفرهای اتوبوس‌ها نیز با شیوع کرونا حدود ۲۸ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل حمل و نقل مسافری کشور از تأمین لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و بیان کرد: ۵۶۷ هزار حلقه لاستیک با نرخ ارز یارانه‌ای در نیمه نخست امسال توزیع شده و ۲۶۰ هزار حلقه لاستیک دیگر موجود است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تأمین لاستیک مورد نیاز کشور، با دستور وزیر راه و شهرسازی ۳۰۰ هزار حلقه لاستیک مشمول ارز یارانه‌ای ۴۲۰۰ تومانی شدند که تا دو ماه آینده مشکل آنها رفع خواهد شد.

باقرجوان میانگین سنی ناوگان حمل و نقل سواری در کشور را ۱۰.۵ سال عنوان کرد و افزود: میانگین سنی ناوگان اتوبوس در کشور ۱۱.۵ سال و میانگین سنی ناوگان مینی بوسی ۲۴.۲ سال است.

وی با اشاره به خسارت سه هزار و میلیارد تومان کرونا به حمل و نقل عمومی تصریح کرد: کرونا هزار میلیارد تومان به بخش‌های غیر مستقیم و بیش از دو هزار میلیارد تومان به بخش حمل و نقل مسافر ضرر وارد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتوبوس امنیت از لحاظ کرونا نداره
      ترجیح میدم با تاکسی برم یا اسنپ امن تره
      جانم بهتر از پوله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج