۱۰۴۰۱۱۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دستگیری ۴ نفر از عاملان گرونگیری در هرمزگان

با هوشیاری و تلاش شبانه روزی کار اگاهان پلیس آگاهی هرمزگان گروگان ۳۵ ساله آزاد و ۴ نفر گروگانگیر شناسایی ودستگیر شدند.

خبرگزاری ایسنا: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی کار اگاهان پلیس آگاهی هرمزگان گروگان ۳۵ ساله آزاد و ۴ نفر گروگانگیر شناسایی ودستگیر شدند.

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان ظهر امروز(سوم مهرماه) در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یکفقره آدم ربایی با تهدید سلاح توسط سرنشینان دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان میناب و متواری شدن آدم ربایان، با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه ربایندگان جهت برقراری ارتباط با خانواده گرویی از خط تلفن متعلق به یکی از کشورهای همسایه استفاده کرده و جهت رهایی فرد ربوده شده از خانواده وی تقاضای مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان کرده بودند، کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی گسترده و با تشکیل دو اکیپ مجرب و با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های پلیسی مخفیگاه و محل نگهداری ربوده شده را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی ضمن شناسایی ۴ نفر از عاملان و رابطین آدم ربایی ،در دو عملیات جداگانه متهمان را دستگیر و ضمن رهایی فرد ربوده شده بصورت صحیح و سالم از چنگ آدم ربایان، متهمان را به یگان انتقال که در بازجویی های فنی بعمل آمده به مشارکت در آدم ربایی و انتقال ربوده شده به استان همجوار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان انگیزه آدم ربایی آدم ربایان را طلب حساب معامله مواد مخدر دانست و خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج