جاباما
۱۰۴۰۱۶۷
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

دستور ویژه وزیر کار درباره یک واحد تولیدی

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی یک واحد تولیدی ، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دستور داد فوری در این زمینه پیگیری های لازم انجام و اطلاعات متقن و کارشناسی جمع آوری شود.

ایسنا: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی یک واحد تولیدی ، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دستور داد فوری در این زمینه پیگیری های لازم انجام و اطلاعات متقن و کارشناسی جمع آوری شود.

در پی انتشار کلیپی کوتاه در فضای مجازی مبنی بر تعطیل شدن کارخانه «فرش تابان مهر» و اظهارات مهدی کلیددارزاده، رئیس هیات مدیره شرکت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دستیار ویژه خود دستور داد از سازمان تامین اجتماعی و معاونت های روابط کار و توسعه کار آفرینی و اشتغال پیگیری های لازم تا حصول نتیجه صورت گیرد.

دستور ویژه وزیر کار درباره یک واحد تولیدی

همچنین با توجه به دستور معاون اول رئیس جمهوری به دستگاه های مختلف در خصوص رسیدگی به این موضوع، نتایج بررسی های این وزارتخانه برای وی ارسال می شود.

به دنبال دستور صادره در طی دو روز گذشته بررسی های لازم از سوی سازمان تامین اجتماعی، معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان آغاز شده و در حال پیگیری فوری است.

اخیرا فردی با انتشار فیلمی در فضای مجازی مدعی شد که از خارج کشور بازگشته و کارخانه فرش در ایران راه اندازی کرده؛ در این فیلم که در فضای مجازی بازتاب داشته وی اعلام می‌کند که کارخانه اش پس از مواجه شدن با مسائل و مشکلات متعدد تعطیل و فعالیت آن متوقف شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شماها شعار دادن رو خوب یاد گرفتید ،چطور تا الان خبر نداشتین مطمئنا فقط این مورد نیست ،نبوده و نخواهد بود فکری به حال ساختار تشکیلاتیتون بکنید که چطور از طریق فضای مجازی باید متوجه مشکلات زیرمجموعه خودتون بشید ،بانکها با ربا کاری کمر به نابودی همه اقشار جامعه کردن به جزء رانت امتیازی برای حکومت اسلامی نداشتن و سفره همه رو آلوده کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج