۱۰۴۰۱۷۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

آسیب کرونا به ۶میلیون شاغل در کشور

معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت کار گفت: ۶ میلیون نفر در کشور از کرونا آسیب دیده‌اند و حدود یک و نیم میلیون نفر در مشاغل به علت کرونا ریزش کرده‌اند و کار خود را از دست دادند، ولی به مرور زمان در حال بازگشت به کار و جویا شدن شغل دیگری هستند.

خبرگزاری فارس: عیسی منصوری، معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت کار شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۶ میلیون نفر در کشور از کرونا آسیب دیده‌اند و حدود یک و نیم میلیون نفر در مشاغل به علت کرونا ریزش کرده‌اند و کار خود را از دست دادند، ولی به مرور زمان در حال بازگشت به کار و جویا شدن شغل دیگری هستند.

معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: تعداد ۸۵۰ هزار نفر برای بیمه بیکاری ثبت نام کرده‌اند که حدود ۷۰۰ هزار نفر مشمول بیمه بیکاری شده‌اند.

آسیب کرونا به ۶میلیون شاغل در کشور

وی در رابطه با پرداخت وام مشاغل آسیب دیده کرونا گفت: تا کنون ۱۳هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مبلغ بودجه برای وام کرونا به بانک‌ها اختصاص داده شده و ۴۵۰۰میلیارد تومان وام‌پرداخت شده که دستور داده شده است برای پرداخت این وام‌ها تا ۱۶ میلیون تومان هیچ گونه ضمانتی بجز سفته دریافت نکنند و از این مبلغ به بالا هم در پرداخت وام سهولت را در نظر بگیرند؛ البته برای حوزه‌های حمل و نقل و گردشگری تسهیلات ویژ‌ ای در نظر گرفته شده است.

منصوری عنوان کرد : اغلب کسب و کارها در حال توسعه هستند و یا در حال اتمام پروژ‌ه‌ها هستند که اکثرا در رشته‌هایی که مورد تاکید وزارت کار و دولت هستند در حال فعالیت هستند.

معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت کار تصریح کرد : جریان خوبی از فعالیت‌ها و جنب و جوش اقتصادی در منطقه قابل مشاهده هست که بخش خصوصی و مسؤولان منطقه فعالانه و متعهدانه درحال دنبال کردن هستند و امیدواریم قول‌هایی را که امروز دادیم بتوانیم عملی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      16000000 شانزده ملیون

    • بدون نام

      شیش شاغل میانگین با خانواده سه نفره.هجده ملیون تازه طبق امار اینا که همش کشکه.توی این وضعیت تورم بی ترمز.خدا رحم کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج