جاباما
۱۰۴۰۲۲۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فولاد لیست مازاد منتشر شده را تکذیب کرد

بخش خبری شبکه خوزستان شب گذشته در خبری عجیب ادعای وجود لیست مازاد در تیم فولاد خوزستان را داشته که به این شکل تکذیب می‌شود.

خبرآنلاین: بخش خبری شبکه خوزستان شب گذشته در خبری عجیب ادعای وجود لیست مازاد در تیم فولاد خوزستان را داشته که به این شکل تکذیب می‌شود.

یکی از بخش‌های خبری شبکه خوزستان اعلام کرد که احسان مرادیان، رضا شربتی و سینا زامهران در لیست مازاد تیم فولاد قرار دارند.

در بیانیه باشگاه فولادخوزستان آمده است:

فولاد خوزستان طی فصل گذشته بر پایه همراهی و حمایت تمامی بخش‌ها اعم از هواداران همیشه همراه و دلسوز، پیشکسوتان حامی و یکدل و البته رسانه‌های تلاشگر تصویری و نوشتاری استان، توانسته به موفقیت بزرگی دست یابد. انتظار می‌رود این همکاری و هماهنگی طی این فصل که با حضور در آسیا امیدواریم اتفاق بزرگتری را در کنار یکدیگر رقم بزنیم، پررنگ تر شود. با این حال از مسئولان صداو سیمای مرکز خوزستان خواهان این هستیم که در اخبار خود در خصوص تیم فولادخوزستان صداقت و انصاف را رعایت کنند تا با انتشار چنین مواردی موجب ناراحتی و نگرانی هواداران خونگرم این باشگاه نشوند. اخباری که ممکن است تمرکز بازیکنان در ابتدای فصل و اردوی آماده سازی را به هم بریزد.

از دوستان در صداوسیمای مرکز خوزستان انتظار می‌رود طبق اصول اعلام اخبار، چنین خبرهایی که از اهمیت بالایی برخوردار است را با دریافت از منبع معتبر در اختیار مخاطبان قرار دهند. امیدواریم که در فصل آینده با رعایت حقوق هواداران به جای تمرکز روی خبرهای این چنینی غیرمعتبر، در راستای بالا بردن کیفیت تصاویر مسابقات تیم محبوب فولادخوزستان که باعث رنجش خاطر هواداران خونگرم و بینندگان شده، تلاش بیشتری شاهد باشیم و احترام به مخاطب در دستور کار قرار گیرد. انتظار می رود با توجه به اهمیت چنین اخباری و حساسیت آن، در انتشار آن دقت بیشتری صورت گرفته و باعث تکدر خاطر هواداران و عدم اجرای مناسب برنامه تیمی که بعد از دستیابی به سهمیه آسیا به دنبال آماده سازی و موفقیت بیشتر در فصل آتی است، نشوند. از هواداران و همچنین رسانه‌های تصویری و نوشتاری خواهشمندیم که اخبار رسمی باشگاه را از سایت رسمی و کانال رسمی باشگاه دنبال کنند. " قطعا اخبار خوبی در راه است".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج