جاباما
۱۰۴۰۲۹۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کار سخت سرخابی‌ها مقابل گلزن‌های آسیا

مدافعان استقلال و پرسپولیس کار سختی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل گلزن‌های ۲۰۲۰ قاره کهن دارند.

خبرگزاری مهر: مدافعان استقلال و پرسپولیس کار سختی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل گلزن‌های ۲۰۲۰ قاره کهن دارند.

تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران به عنوان نمایندگان فوتبال باشگاهی ایران توانستند به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا صعود کنند.

سرخابی های پایتخت در حالی به مرحله حذفی این بازی ها راه یافتند که دو نماینده دیگر ایران یعنی شهرخودرو و سپاهان در صعود به مرحله بعد ناکام ماندند.

استقلال تهران که پس از کناره گیری الوحده امارات به دلیل شیوع بیماری کرونا در اعضای این تیم توانست با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم از گروه A صعود کند، در بازی آخر خود مقابل الاهلی عربستان سه گل زد تا با وجود دو بازی کمتر بتواند در بین ۱۰ تیمی باشد که بیشترین گل زده را در مرحله گروهی در منطقه غرب آسیا داشته اند.

آبی پوشان ایران همراه با سپاهان و الهلال عربستان با ۶ گل زده در بین ۱۰ تیم گلزن حضور دارند.

استقلال در مرحله یک هشتم نهایی با کنار گذاشته شدن الهلال عربستان به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا در بین بازیکنانش، بایستی با پاختاکور ازبکستان بازی کنند.

نماینده ازبکستان در مرحله گروهی بازی های نسبتا خوبی را از خود به نمایش گذاشته است و با هفت گل زده بالاتر از استقلال در جدول تیم های گلزن قرار دارد؛ تیمی که بازیکنان گلزنی نظیر «ماشاریپوف» دارد.

از این رو مدافعان استقلال تهران که در چهار دیدار مرحله گروهی خود چهار گل دریافت کرده اند باید مراقب خط حمله خطرناک پاختاکور و سرعت بازیکنان این تیم باشند.

پرسپولیس نیز با وجود جشنواره گلزنی خود مقابل الشارجه امارات کار سختی مقابل السد قطر دارد. سرخپوشان که در دیدار پنجشنبه گذشته مقابل الشارجه چهار گل زدند، در مرحله گروهی ۸ گل به ثمر رسانده اند تا در رده چهارم بهترین تیم های گلزن این تورنمنت قرار بگیرند.

پرسپولیس روز یکشنبه با السدی بازی کند که ۱۴ گل زده در کارنامه بازی های این فصل خود در آسیا ثبت کرده و در رده نخست تیم های گلزن غرب قاره آسیا است.

بغداد بونجاح با ۴ گل و اکرم عفیف با ۳ گل زده خطرناکترین عناصر گلزن نماینده فوتبال قطر به شمار می آیند که می توانند یکشنبه سختی را برای مدافعان پرسپولیس و حامد لک در چارچوب دروازه این تیم رقم بزنند.

تیم فوتبال استقلال تهران ساعت ۲۱:۱۵ شنبه هفته پیش رو با پاختاکور ازبکستان بازی می کند.

همچنین پرسپولیس نیز ساعت ۱۷:۱۰ یکشنبه مقابل السد قرار می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیسم ارزوست

      امیدمان به خدای بزرگ است که مدافع تیم مظلوم وبی پناهی چون پرسپولیس است تنها پناه پرسپولیس مان هواداران این تیم بزرگ هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج