جاباما
۱۰۴۰۳۹۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

واکنش تند فرماندار به هتاکی به سمنانی‌ها

فرماندار سمنان از شکایت هتاک به سمنانی ها در فضای مجازی خبر داد و گفت: این فرد پیش از این نیز ضمن تشویش اذهان عمومی به هتاکی به مردم این دیار پرداخته و فرمانداری در هماهنگی با دادستان سمنان امروز شنبه به طور رسمی از وی شکایت می کند.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار سمنان از شکایت هتاک به سمنانی ها در فضای مجازی خبر داد و گفت: این فرد پیش از این نیز ضمن تشویش اذهان عمومی به هتاکی به مردم این دیار پرداخته و فرمانداری در هماهنگی با دادستان سمنان امروز شنبه به طور رسمی از وی شکایت می کند.

دکتر سیدعباس دانایی در گفت وگویی اظهار کرد: دفاع از حقوق مردم سمنان وظیفه ذاتی و قانونی ما است و از همین رو در اسرع وقت در راستای دفاع از حقوق مردم از مجاری قانونی با این هتاکی و بی احترامی به مردم سرفراز استان برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مردم استان سمنان مردمی مومن،انقلابی و وطن دوست هستند افزود: مردم این استان در جریان دفاع مقدس با همه وجود از کیان کشور دفاع کردند به طوری که به نسبت جمعیت بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب کرده و بیشترین جمعیت ایثارگری را به نسبت جمعیت داشته است.

فرماندار سمنان از جمع آوری مدارک مربوط به هتاکی یکی از شهروندان مازندرانی به مردم این استان خبر داد و اضافه کرد: این مدارک در اختیار مسوولان قضایی قرار گرفته تا از طرق قانونی با فرد هتاک که پیش از این نیز سابقه هتاکی و توهین به مردم استان را دارند، برخورد خواهد شد.

دکتر دانایی فرماندار سمنان نسبت به هتاکی و توهین این شهروند شمالی به مردم سمنان واکنش شدید نشان دادو وعده داد: پیگیر حقوق مردم استان از مجاری قانونی باشد.

فرماندار سمنان در اطلاعیه ای به همین مناسبت که نسخه ای از آن به ایسنا ارسال شده عنوان کرد: برخورد با این فرد هتاک مطالبه عمومی مردم این استان است.

دانایی در این آورده است:

نظر به انتشار یک کلیپ توهین آمیز از سوی فردی به نام .... که سابقه فراوان به جهت توهین به مردمان شریف استان سمنان به ویژه مرکز استان داشته و دارد و در کلیپ اخیری که از نام برده در فضای مجازی منتشر شده توهین و هتاکی وی به مردم سمنان باعث تشویش اذهان و موجب جریحه دار شدن خاطر شریف مردم این دیار کهن شده است لذا با توجه به خواست و مطالبه عمومی شنبه ۵ مهرماه ۹۹، تمامی مستندات و سوابق موجود در اختیار مراجع اداری ،قضایی و امنیتی و همچنین دادستان محترم مرکز استان قرار خواهد گرفت تا طبق قانون با هتاکی و توهین این فرد برخورد گردد

فرمان ار سمنان ضمن دعوت از شهروندان استان به سعه صدر و اقدام از مجاری قانونی وعده داده است: مسوولان استان از راه های قانونی پیگیر حقوق مردم این استان خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج