۱۰۴۰۴۵۹
۸ نظر
۵۰۱۲
۸ نظر
۵۰۱۲
پ

سوال معنادار روزنامه اطلاعات از نمایندگان مجلس

روزنامه اطلاعات در یادداشتی با اشاره به اتفاقات حاشیه ساز اخیر مجلس از جمله اعطای خودرو دناپلاس به نمایندگان نوشت: اگر آن‌ها نمایندگان همین مردم‌اند، که مردم الان دغدغه نان و تخم‌مرغ دارند. کدام اخلاق و حتی عقل سیاسی حکم می‌کند که در این اوضاع، نمایندگانشان خودروی حدود ۴۰۰ میلیونی بگیرند؟

روزنامه اطلاعات در یادداشتی با اشاره به اتفاقات حاشیه ساز اخیر مجلس از جمله اعطای خودرو دناپلاس به نمایندگان نوشت: اگر آن‌ها نمایندگان همین مردم‌اند، که مردم الان دغدغه نان و تخم‌مرغ دارند. کدام اخلاق و حتی عقل سیاسی حکم می‌کند که در این اوضاع، نمایندگانشان خودروی حدود ۴۰۰ میلیونی بگیرند؟

جالب است که هر کدام از نمایندگان و مسئولان مجلس که از این عمل دفاع یا آن را توجیه می‌کنند، به «رویه» قبلی استناد می‌کنند! کدام رویه؟ مگر یک رویه نادرست تا ابد باید باقی بماند؟ آن هم الان و این موقع؟ موقعی که یک کارگر، اگر شانس داشته باشد و هنوز شغلش را از دست نداده باشد، درآمدش کفاف خرج یک هفته زندگی‌اش را نمی‌دهد… مگر نمایندگانی که در ادوار قبلی، به رغم جاری بودن همان «رویه»، آرام و در سکوت از گرفتن خودرو و حتی حقوق امتناع کردند، نماینده مردم نبودند؟

از آن بدتر، خبر تحویل ۱۵۰۰واکسن آنفلوانزا به مجلس بود. این آش جدید به حدی شور بود که رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با کنایه و گلایه گفت: هنوز واکسن برای صف مقدم کادر پرخطر درمانی تخصیص نیافته، هنوز به بیماران صعب‌العلاج و سرطانی نداده‌اند که ۱۵۰۰ واکسن را تحویل مجلس انقلابی دادند! تعارف را کنار بگذاریم. مگر جز این است که با این کارها و رفتارهای شگفت‌آور، مردم خواهند گفت که این‌ها حتی از یک واکسن نمی‌گذرند، آمده‌اند برای ما کار کنند؟ آیا این‌ها، جانشینان همان نسلی هستند که در جبهه‌ جان می‌دادند تا جان شهروندان در امان باشد؟!

اصل واردات تعداد ناچیز واکسن در برابر توصیه‌های مؤکد وزارت بهداشت و پزشکان برای تجویز به عموم مردم، و بعد اعلام اینکه واکسن را به گروه‌های خاصی می‌دهیم، مردم را در تقابل قرار می‌دهد. چه بسا ایثارگران که به خاطر مردم ایثار کرده‌اند، راضی نباشند که مرتب در مطبوعات و صداوسیما بگویند واکسن را ابتدا به آنها می‌دهیم و اگر اضافه بود، به بقیه مردم. آیا این کنش‌های نسنجیده، جز به ایجاد شکاف میان مردم می‌انجامد؟

این‌ها، از جمله کارهایی است که صرف انجام ندادنش می‌تواند انسجام و همبستگی ملی را تا حدی محفوظ دارد. باید به برخی مسئولان گفت: اگر انجام دادن آنچه باید انجام بدهید را بلد نیستید، انجام ندادن آنچه نباید انجام دهید را هم نیاموخته‌اید؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مجلس بروشنی نشان داد مردم چقدر زود فریب حر ف میخورند
      هرکس دندان داشت بدانید برای خوردن امده

    • بدون نام

      اگر برای مردم اومدن که وضع مردم این نبود.

    • بدون نام

      مجلس انقلابی!!!!!!!!!

    • بدون نام

      انقلابی بودن دادو فریاد زدن. فحش دادن. اتهام زدن وتهدید کر دن نیست. آنهم با آرای 20 درصدی به مجلس آمدن.

    • گودرزوبرادران

      روحت شادلیاخوف

      پاسخ ها

      • حق گو

        این مجلس کارش چیست؟!!!!ایجاد اشتغال جدید فقط برای نمایندگان،خودشان.

    • امین

      هستک # مجلس انقلابی خخخخخخ

    • بدون نام

      درامدمردم در دورهای گذشته چقدر بود و نمایندگان دوره های گذشته چقدر انقلابی بودن انتظار است که این مجلسی های انقلابی پا جای پای اونا نذارن و برای سامان دهی وضعیت اسفبار اقتصادی مردم قدمی بردارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج