۱۰۴۰۵۷۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پیش‌بینی بایدن از رفتار ترامپ پس از شکست

بایدن با رد کردن نگرانی‌ها از اینکه ممکن است ترامپ در برابر گذار صلح آمیز قدرت مقاومت کند، پیش‌بینی کرد که ترامپ در صورت شکست در انتخابات نوامبر، از قدرت کناره‌گیری خواهد کرد.

ایسنا نوشت: بایدن با رد کردن نگرانی‌ها از اینکه ممکن است ترامپ در برابر گذار صلح آمیز قدرت مقاومت کند، پیش‌بینی کرد که ترامپ در صورت شکست در انتخابات نوامبر، از قدرت کناره‌گیری خواهد کرد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت: تلاش‌های ترامپ برای ایجاد تردید در این روند دموکراتیک از طریق مطرح کردن نگرانی‌هایی نسبت به تقلب در انتخابات به ویژه در رای‌گیری‌های پستی بیانگر "حواس‌پرتی معمول ترامپ" است.

بایدن افزود:‌ من تنها باور دارم که صدای مردم آمریکا در انتخابات سوم نوامبر شنیده خواهد شد. صدای هر رای در این کشور شنیده خواهد شد و آنها متوقف نخواهند شد. من مطمئنم که علی‌رغم تمامی حملات غیرمسئولانه و ظالمانه به این رای‌گیری، ما همانند همیشه یک انتخابات در این کشور خواهیم داشت و در نتیجه آن ترامپ برکنار خواهد شد.

این اظهارات بایدن پس از آن مطرح شد که ترامپ دو بار از متعهد شدن به یک گذار قدرت صلح‌آمیز در صورت شکست در انتخابات امتناع کرد.

کاخ سفید تلاش کرده تا این اظهارات ترامپ را کم اهمیت جلوه دهد و تاکید دارد که ترامپ نتیجه یک انتخابات آزاد و عادلانه را خواهد پذیرفت اگرچه خود ترامپ بارها نسبت به درستی نتایج نهایی این انتخابات ابراز شک و تردید کرده است.

بایدن در ادامه گفت: علی‌رغم ادعاهای ترامپ نسبت به تقلب انتخاباتی، او حقیقتا باور ندارد که اگر نتایج انتخابات را زیر سوال ببرد، نیروی مجری قانون فدرال از این ادعاها حمایت کند. فکر نمی‌کنم که ترامپ بخواهد اف‌بی‌آی را مجبور به حمایت از ادعاهای خود کند یا هر نهاد دیگری را مجبور به پیگیری چیزی کند که حقیقت ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج