جاباما
۱۰۴۰۷۴۶
۱۳۶ نظر
۵۰۰۹
۱۳۶ نظر
۵۰۰۹
پ

جهانگیری: ملت، مردانه پای کشور ایستاده است

معاون اول رییس جمهوری گفت: مردم سختی های فراوانی را تحمل کرده اند و در مقابل بحران های خارجی مردانه پای کشور ایستاده اند.

ایرنا: معاون اول رییس جمهوری گفت: مردم سختی های فراوانی را تحمل کرده اند و در مقابل بحران های خارجی مردانه پای کشور ایستاده اند.

اسحاق جهانگیری شنبه شب در نشست ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی هرمزگان، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس همواره بحث از بمباران، تعداد شهدا و تعداد مجروحان و اقدام های کشورهای منطقه و قدرت های بزرگ از عراق بود.

وی ادامه داد: در آن دوران ملت ایران در یک طرف و همه دنیا در طرف دیگر بود اما همه با روحیه و درک مشترک از شرایط به این باو رسیدند که باید در مقابل این مشکلات ایستادگی کنند و با این درک مشترک از مشکل ها عبور کردیم.

جهانگیری: ملت، مردانه پای کشور ایستاده است

وی اضافه کرد: اکثر کشورهای منطقه هر چه داشتند در اختیار صدام قرار می دادند، البته ملت ایران با بزرگواری از این مسایل عبور کرده و به جهت آنکه این کشورها همسایه ما بوده اند، از خطای آنها چشم پوشی کردیم شاید خودشان بعد این اشتباهات را جبران کنند.

معاون اول رییس جمهوری افزود: هدف دشمنان در جنگ تحمیلی این بود که اگر نتوانند ایران را تجزیه کنند حداقل بخشی از کشور را جدا کنند اما ایستادگی مردم و همدلی مسوولان اجازه نداده به اهداف شان برسند.

جهانگیری خاطر نشان کرد: آن زمان اختلافات داخلی را کنار گذاشتند. اینها درس هایی از دوران دفاع مقدس است که باید همواره در کشور از آن استفاده کنیم و بدانیم که راه عبور از بحران ها و مشکلات همدلی و انسجام است.

وی اشاره کرد: اکنون شرایط کشور سخت و دشوار است اما به فضل الهی از این شرایط با سربلندی عبور خواهیم کرد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به تحریم های ظالمانه و اینکه این تحریم ها پس از توافقات بر ما تحمیل شد، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه به خصوص سعودی ها تحریک های زیادی در این زمینه انجام دادند و سعی کردند توافق حاصل شده را بر هم بزنند و هدفشان این بود که نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط و یا حداقل ایران را تسلیم کنند.

جهانگیری بیان داشت: ایران حوادث بزرگی را در طول تاریخ از سر گذرانده و قطعاً در زمان حمله مغول به ایران نیز عده ای تلاش می کردند که مردم را مأیوس کنند اما مردم ایران با ایستادگی توانستند از بحران های مختلف عبور کنند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه آمریکا در تحریم های ظالمانه مهم ترین منابع درآمدی کشور نظیر نفت، بیمه های بین المللی و کالاهای صادراتی را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: با اتکا به سیاست های اقتصاد مقاومتی و با استفاده از تجربیات قبلی توانستیم گلوگاه هایی را که ممکن بود دشمن در شرایط تحریم تحت فشار قرار دهد شناسایی و مسدود کنیم.

جهانگیری گفت: یکی از دستاوردها برای رفع گلوگاه های تحریم، راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس بود که در آن زمان یکی از دغدغه ها نحوه استفاده از میعانات گازی پارس جنوبی بود که اگر امکان استفاده از این میعانات فراهم نمی شود گاز کشور و به دنبال آن برق و آب قطع می شد.

معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس ایستادگی کرد و ما حمایت ها و پشتیبانی های لازم را با اختصاص بودجه کافی انجام دادیم تا این مجموعه بزرگ در مدار تولید قرار بگیرد و امروز در تولید بنزین به جایی رسیده ایم که بنزین به یکی از اقلام صادراتی کشور تبدیل شده است.

جهانگیری با بیان اینکه به برکت اقتصاد مقاومتی اقدامات مهمی در کشور انجام شده است، اظهار داشت: امروز به واسطه اقداماتی که در عرصه های مختلف انجام شده قادر هستیم بسیاری از نیازهای ضروری خود را تأمین کنیم و در حقیقت واحدها و مدیران تولیدی و صنعتی سعی کردند از دل بحران و تحریم فرصت رشد و شکوفایی اقتصادی به وجود بیاورند.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه اقتصاد ایران از حجم بسیار بزرگی برخوردار خواهد شد و از اقتصادهای بزرگ دنیا محسوب می شود گفت: حجم بالای اقتصاد کشور نشان می دهد که مدیران برای عبور از مشکلات اقتصادی و غلبه بر تحریم و محدودیت ها در حال فعالیت و برنامه ریزی هستند.

جهانگیری مدیران دستگاه های اجرایی را به تلاش برای رفع مشکلات مردم و جلب اعتماد آنان فراخواند و گفت: مدیران و مسئولین دستگاه ها باید در وهله اول روحیه خود را حفظ کنند و خود را مرد این میدان بدانند و مطمئن باشند که با مدیریت مناسب و تدبیر می توان کشور را از مشکلاتی که آمریکا به وجود آورده عبور داد.

معاون اول رییس جمهور گفت: مدیران باید به شرایط سخت زندگی مردم آگاه باشند و دغدغه شبانه روزی آنها چگونگی رفع دغدغه ها و مشکلات مردم باشد ،امروز جامعه نیازمند مدیریت باانگیزه، دلسوز، با اراده و آینده نگر است که با روحیه امید بتواند برای عبور از مشکلات برنامه ریزی و اقدام کند.

جهانگیری تصریح کرد: امروز ‌موضوع اصلی در حوزه مدیریت بایستی جلب رضایت مردم، افزایش اعتماد و مشارکت مردم باشد و بی تردید اینها مولفه هایی هستند که برای عبور از شرایط سخت به آن نیازمند هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید هر چقدر که نشان دهیم اقتصاد کشور سرپا است و صادرات و واردات مورد نیاز انجام می شود و مردم برای تأمین نیازهای اساسی خود مشکلی ندارند، این موضوعات به جهانیان نشان می دهد که اقتصاد ایران شرایط مناسبی دارد.

معاون اول رییس جمهور گفت: مردم اطمینان داشته باشند که دارو و کالاهای اساسی را تا آخر سال با ارز ۴۲۰۰ تومانی تأمین خواهیم کرد لذا دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند و امیدواریم بتوانیم ارز مورد نیاز را تأمین کنیم.
دکتر جهانگیری در بخش دیگری از سخنان خود استان هرمزگان را از استان های صنعتی، اقتصادی و گردشگری کشور توصیف کرد و گفت: همه ظرفیت ها در داخل استان برای پیشرفت وآبادانی وجود دارد و باید تلاش کنیم همه آنها را فعال کنیم.

جهانگیری اضافه کرد: اقتصاد استان هرمزگان دریامحور است و بخش بزرگی از اقتصاد ایران نیز می تواند متکی به دریا باشد لذا با توجه به ظرفیت های استان بایستی تمرکز اصلی در این استان و استان های ساحلی روی اقتصاد دریامحور باشد.

وی در ادامه شرکت های بزرگ استان هرمزگان را به اجرای مسئولیت های اجتماعی توصیه کرد و گفت: امروز مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی واقعیت بسیار مهم و انکارناپذیری است و مالکان چنین بنگاه هایی بایستی به مسئولیت های اجتماعی خود توجه داشته باشند.

در این جلسه استاندار هرمزگان نیز گزارشی از وضعیت شاخص های اقتصادی استان ارائه کرد و به تشریح برنامه های در دست اقدام برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی، صنعتی و کشاورزی پرداخت.

در این نشست همچنین تعدادی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی و تولید کنندگان استان، به بیان دغدغه ها و نیازهای اصلی خود برای جهش تولید پرداختند و خواستار حمایت از سوی دولت شدند.

وزیر جهاد کشاورزی، وزیر راه و شهرسازی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و رییس کل بانک مرکزی نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت های تولیدی استان در حوزه مسئولیت خود ارائه و برنامه های دستگاه اجرایی خود را برای توسعه استان هرمزگان در حوزه صنعت، کشاورزی و آبزی پروری، تقویت بنادر و راهسازی و مسائل ارزی بخش تولید مطرح کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسئولین هم یا دراز کشیدن خواب تشریف دارند ،یا خودشون می زنند به کوچه علی چپ ، یا قایم شدن ، یا بیرون گود واستادن می گند لگش کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم منتقد معترض اند کجا پای چیزی ایستادن

      • بدون نام

        هر جا کم میارن از مردم حرف میزنند پرروها

      • بدون نام

        پای اختلاس دزدی ها نمی ایستیم

      • بدون نام

        اگر ملت مرد بود اوضاع دیگه ای رقم میخورد

      • بدون نام

        عادت دارند همه چی رو برعکس جلوه بدن مردم چیز دیگه ای فکر میکنند

      • نوید

        ملت خواهان رفتن شما هستن

      • بدون نام

        مشکل اینه که دیگه از مردی افتادیم

      • بدون نام

        نظرات رو که میخوندم دیدم مردم چقدر به مسئولین سلام رساندند و ابراز عشق کردند

      • بدون نام

        آقا بسه ما دیگه نه توان ایستادن داریم نه هندوانه میخوایم که بدین زیر بغلمون

      • بدون نام

        اگر شما بروید وضع بهتر می شود

    • بدون نام

      این کلمات وجمله ها،تاریخ مصرفش خیلی وقته گذشته!

      پاسخ ها

      • مردم

        ولی مسئولین نامردانه کشور را غارت میکنند !

      • بدون نام

        آره ایستادیم ولی دلیلش اینه که بخاطر فشار های زیاد از نظر فنی نمیتونیم بشینیم. در جریانید که؟
        سانسور نکن قابل پخش نوشتم خدایی

    • احد

      مردانگی ملت و نامردی مسولان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا بحرانهایی که شماها درست کردید کمر مردم شکسته.

      • مسئول

        ما همگی در ابتدا مسلمانیم و مومن بعد مسئول !

    • وحید

      لعنت ب مسولین این کشور بخاطر گرانی، ای حوار ب کی بگیم

    • بدون نام

      آقای جهانگیری سلام ما را به آقای روحانی برسان ، دلمون تنگ شده برای خندهاش یکی دو روز هست به بدبختی ملت نخندیده

    • بدون نام

      جناب معاون ایاشماهم مردونه بپای این مردم ازنظراقتصادی ایستادیدیانه

    • بدون نام

      باشکم گرسنه هیچکی نمی ایستع ازطرف مردم حرف نزن تو شکمت سیره مانون پنیرم نداریم بهوریم

    • مظفری

      شما هم ناجوانمردانه دارید خون مردم رو تو شیشه میکنید

    • بدون نام

      بیا نظر سنجی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظرسنجیم دست کاری میکنن

    • موسوی

      ملت پای مدیران بی عرضه ای مثل شماایستاده تاراحت دزدی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آیا شما پای وعده های انتخاباتی خود ایستاده اید دروغگوها

      • بدون نام

        اره محکم ایستادید ...

    • arsenal

      آره دارن زیر خط فقر له میشن اینو بگو ایستادگی!

    • علی

      مردانه با دروغ تو داریم زندگی میکنیم
      یادش رفته میگفت چنان رونق اقتصادی ایجاد کنیم که دلار بشه 30 هزار تومان یه کم از ترامپ یادبگیرید به تمام وعده های انتخاباتش عمل کرد

    • بدون نام

      وشما با نامردی کمر به نابودی ملت بستید.

    • بدون نام

      حالا نمیشد زنانه هم بایستند حتما باید مردانه می ایستادند

    • بدون نام

      برادر پراید جهانگیری زیاد مطمئن نباش

    • یک ایرانی ( کاربر قدیمی )

      کدوم مردم ؟ کمر نمونده تا ایستادگی کنیم . گرونی بیداد میکنه . شما فقط فکر خودتونین . خدا لعنتتون کنه

    • بی نام

      خیللللللللللللی پررویی ،از ملت چیزی باقی نمونده همه زیر بار تورم و گرونی وووو۰۰۰۰۰له شدن

    • Zzz

      درک نمیکنی کار از ایستادگی و مقاومت این حرفا گذشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازطرف ۱۰ درصدداره حرف میزنه .نگوملت

    • بدون نام

      وقتی، حیا نباشه و کشور را یک عده اقلیت در دست داشته باشن، از این رفها هم زده میشه
      ما میگیم درآمد نداریم، ی دندون توی دهنمون سالم نیست، پول نداریم درست کنیم، قدرت خرید مایحتاج زندگی را نداریم، این آقا میگه مردم ایستادگی میکنن!!!

    • بدون نام

      حیف که دولتمردان، مردانه پای کشور نایستاند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط رفراندم بزارن

    • عارف فاضلی

      اشتباه نکن جهانگیری عزیز
      ملت زیر فشار هزینه ها له شدن و نای ایستادن ندارن ک بخوان پای کشورم .....

    • بدون نام

      رو رابرم. بابا چطور ازاین همه بزرگواری ملت خجالت نمی کشید؟

    • ۸۸۸

      مجبوریم میفهمی مجبور ...قفس درست کردین

    • بدون نام

      شما با رفیقاتون کار خودتون رو انجام بدین ما وایسادیم خیالتون راحت

    • ایرانی

      چاره ای ندارن
      از جونشون که سیر نشدن

    • بدون نام

      خوب دستمزد این ملت رو با مواد غذایی صدبرابر قیمت جهانی دادید با خودرو پراید ۱۲۰میلیونی دادید سکه ۱۳میلیون دلار ۳۰هزار تومن دادید دم شما گرم

    • احمداحمدی

      و دولت نامردانه،درحق ملت نامردی میکند

    • بدون نام

      ملت؟

    • بدون نام

      واقعاً چه رویی دارین ازسنگ پای قزوین گذشته

    • بی نام

      از قول مردم حرف نزن مردم بدبخت بیچاره کردین با دروغ ها تون مردم از رو بردین نای روپاایستادن نداریم خدا از رو زمین محوتون کنه

    • بدون نام

      مردم بیچاره شده اند تو چی داری میگی توکه وضع مالی خوبی داری خبر از مردم نداری

    • صیادی

      ما ایستادیم و شما سوارید

    • ملانصرالدین

      ملت چاره‌ای نداردراهی که خودانتخاب کرده حالا به زمین و زمان بدگویی میکندوشاه هم مرده است عدرخواهی ازدیرشده

    • جان ابادی

      قدرمردم بدونید

    • بدون نام

      ما غلط کرده ایم......

    • بدون نام

      دلار شده ٣٠٠٠٠تومن ١٠ برابر زمان احمدي نژاد!!!!!! چیکار کردین برای مردم ۲ساله ونیمه که همه چیز ۴برابر شده.قیمت تمام شده کالا در ایران ۵برابر بیشتر هز حد نساب جهانیه معلومه از دلار.ریال جمع کردین!!!!!!@

    • بدون نام

      ملت غلط بکند پشت شما بایستد....
      شما ملت را شکستید و له کردید...
      بترسید از روزی که صبر مردم تمام شود...

    • بدون نام

      اتفاقا بر عکس ۰۰۰۰ دروغ تا کی ؟؟؟

    • reza

      شما ها از دل ملت خبر ندارید

    • بدون نام

      چقدر شما خوشحالی ؟

    • سید

      یادتون بمونه مردم سال 99 نون نداریم بخوریم

    • یونس

      دیگه چی سرمون میخواین بیارین

    • بدون نام

      ملت همیشه پای کشور ایستاده تا شما لم بدین و استراحت کنید
      ببخشید اگه بیدارتون کردیم

    • ما که رفتیم و لی

      شما چی پای ملت ایستادید

    • بدون نام

      لطف کنید جای ملت حرف نزنید ملت می خواه س به تن شماها‌ نباشه

    • محمدحسین

      لطفا از طرف خودت حرف بزن

    • بدون نام

      انتخاب دیگه ای دارن؟

    • گل محمد

      حرف نز ن ازشما بدم میاد

    • ali

      به نطرت کار دیگه ای می تونیم بکنیم

    • بدون نام

      ملت مردانه ایستادن با سرافکندگی جلوی زن وبچه هاشون شما مسئولین وآقازاده های فاسد تون چطور

    • بدون نام

      ومسئولان نامردانه پای ملت و کشور نایستاده اند

    • ع،ر

      شما‌هم‌کمر‌به‌غارت‌بیت‌امال‌بسته‌اید.

    • بدون نام

      کدوم ملت

    • بدون نام

      باش بهش میگم

    • بیداد

      ایدان تنها کشوریست که مسولین آن قصد نابودیش رو دارن ولی مردم نمیزارن .افسوس

    • بدون نام

      ملت نه ایستاده آمد در خواب فرو رفته اند

    • حسین ارین

      ملت انقد ر نگرانند گرانی نابودمانـکرد

    • سینا

      دوران جنگ که دلار ۲۸۰۰۰ نبود خوشگله

    • بدون نام

      این چرا از طرف مردم نقل قول می‌کنه!!

    • بی نام

      امیدواریم مشکلات معیشتی مردم حل شود شرایط برای خانواده ها واقعا سخت شده مردم مردانه ایستاده اند شما هم مردانه همت کنید مردمان خوبی داریم

    • J..T

      وای به روزی که بگندت . . .

    • بدون نام

      سنگ پای قزوین

    • بدون نام

      شما هم بدجور رو اعصاب مردم ایستاده اید

    • بدون نام

      شماهم مردانه بچاپید مملکتو

    • بدون نام

      ملت مردانه ایستاده اند ولی مسولین نامرد هستن

    • بدون نام

      حرفهای وقیحانه

    • بدون نام

      ما تا دلار ۱۰۰هزار تومانی ایستاده ایم اگه خسته هم شدیم صندلی هست می شینیم

    • رضا

      دیگه این حرفا قدیمی شده جناب جهانگیری.تموم شد اعتقاد و اعتماد مردم.ما چون چاره ای جز تحملتون نداریم چیزی نمیگیم.ولی باید پیش خدا جواب پس بدین

    • مصطفی جعفری

      عجب ...

    • بدون نام

      آخ ک هیچ کدوم جرات ندارید رودرو با مردم ازین حرفا بزنید بزدلا

    • سعید

      باید مثل وزیر و ریس جمهور های امریکایی و اروپایی که مسولان ایرانی رو نمیپذیرن نباید مسولان رو مردم تحریم کنن که نیان وسط مردم دروغ تحویلمون بدن

    • بدون نام

      ما مردم بی عرضه ای هستیم

    • بدون نام

      اره ب کوری چشم بعضی ها

    • بدون نام

      مردم دیگه نای بلند شدن ندارن

    • چطوری سانسور چی

      تو فقط ماسکت رو بزن آفرین
      ...

    • بدون نام

      جهانگیری همه چیز نابود کردین تورم ۵۰۰برابر شده شماها وامثال شما از مردم سو استفاده میکنید.متاسفانه متاسفانه دولت نحس وناکارمدتان درطول هفت سال هیچ کار مثبتی که نکرد سفره مردم همه کامل جمع کرد ...

    • فرهاد سانی خانی

      ازکجامی دانی چرااشتباهی حرف می زنی

    • بدون نام

      مردم واستادن دولت هم دهن مردم روسرویس کرده

    • ثمین

      جای مردم حرف نزنین

    • بدون نام

      به جای اینکه هندونه زیر بغل مردم بزارین یه فکری برای رفع مشکلات کنید راست راست راه میرید و حق وزارت و حقوق نجومی میگیرید دریغ از باز کردن یه گره از مشکلات مردم بد نیست یه کم چشم باز کنید به قیمتها دقت کنید خونه ماشین لوازم ضروری وووووووو که آقایون فقط خوب حرف میزنن

    • علی

      پرفسور شما چطور

    • بدون نام

      مردم ایستاده می میرند

    • مرگ بر ظالم

      چکار کنن ملت

    • اصغر

      مردم کم آوردن دیگه نای ایستادن ندارن

    • بدون نام

      حرفی از خودت بزن با دلار ۴۲۰۰ تومانیت که گند زدی به اقتصاد کشور

    • بدون نام

      چطوری؟

    • پرویز

      بله مردم پای مملکتشان مردانه ایستادند شمابجاش برای ملت چکارکردید جز بدبختی و فلاکت و تورم وووووو

    • بدون نام

      از مردی دیگه داریم میوفتیم

    • ایلیا

      شما که شکر خدا پای خودتونوم نیستین .ما مردم بدبخت از سر ناچاری تحمل میکنیم

    • بدون نام

      ... کدوم مردم منظور خودتونید و اطرافیانتون و گرنه ما که کمرمون شکسته وپیاده شماها هم سوار جای مردم حرف نزن

    • بدون نام

      مردم درس گرفتن که (امن ترین سنگر سکوت)فقط همین

    • بدون نام

      نایستادیم، بزور نگه داشتین.

    • بدون نام

      مردانه؟ کدوم مردانگی؟! مگه چاره دیگه ای هم گذاشتید برای مردم؟

    • بدون نام

      خداروشکر که کرونا اومد و مجبوری ماسک بزنی دماغت دیده نشه ،

    • بدون نام

      آقای جهانگیری دلار رسید به 30هزار تومن ....

    • بدون نام

      ولمون كن جهانگيري بي خيال ملت شو له شديم شما كه خبر نداري برادر

    • دهخدا

      ملت چاره دیگه ای هم دارن ؟...

    • بدون نام

      چقدر از ملت مایه میزارین شرم بر شما باد

    • بدون نام

      باشه....قرار ما اردیبهشت 1400 پای صندوق همو میبینیم...البته ممکنه من خواب بمونم نتونم بیام

    • بدون نام

      از کدوم مردا؟

    • بدون نام

      ملت پاي كشور ايستاده اند ولي شما پاي نفس ملت ايستاده ايد و هرروز بيشتر فشار مي دهيد

    • naser.f

      زرشک

    • بدون نام

      چرت و پرت نگو

      پاسخ ها

      • حسین

        ملت مرد ، ...

    • بدون نام

      جاهای دیگه مردم بی ارزش الان در لبه پرتگاه مردم محترم واقعا هر کس دیگه دلخوش به حرف شما بشه عقل درستی نداره ...

    • بدون نام

      شماچی؟

    • بدون نام

      مردم ایران تو این چند سال انقلاب اینقدر بدبخت و بیچاره و حقیر نشده بودن و دیگر تن ایستادگی ندارند.

    • بدون نام

      و شماها نامردانه مردم و کشور را نابود کردید.

    • بی ناممحمود

      شما بخورید مردم ازشما وروحانی دفاع میکنند

    • بدون نام

      واله پاوتون واینیستادیم مجبوریم وگرنه چوب تو استینمون میکنید

    • بدون نام

      اقای جهانگیری مردم تو صف گاز ال پی جی ایستاده ادرس رو شتباه بهتون دادن،مردم پای بدبختیاشون ، پای قیمت دلار و سکه و گرونی مواد خوراکی ایستادن، البته همه اینها تقصیر امریکاست ،رئیس جمهوری ادرس کاخ سفید رو دادن ،

    • سیدهابیل منیری از اردبیل

      ملت ایستاده ولی دولت بیتدبیرونامیدتان ذلیلانه حرکت میکند

    • بدون نام

      به همین خیال باش آقای جهانگیری

    • بدون نام

      دلار جهانگیری کجایی عامو

    • بدون نام

      شما بیایید بشوید رئیس جمهور معاونت برای شما کم است.

    • بدون نام

      اینقدر دروغ نگو دماغت داره بزرگتر میشه

    • بدون نام

      مردانه گرسنگی میخورن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج