جاباما
۱۰۴۰۷۴۸
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

سرمربی استقلال: یک پنالتی برای ما گرفته نشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید داور بازی با پاختاکور می‌توانست یک پنالتی به نفع آبی‌پوشان بگیرد.

خبرگزاری ایسنا: مجید نامجومطلق، سرمربی تیم فوتبال استقلال شنبه شب در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر پاختاکور و حذف از لیگ قهرمانان اظهار کرد: بازی بسیار خوب و درگیرانه‌ای بود. از نظر بازیکن کمی در مذیقه بودیم. سه بازیکن ما مصدوم بودند و به این بازی نرسیدند و مجبور به اعمال تغییرات شدیم. در حین بازی هم مجبور شدیم بازیکنان خوب‌مان را به دلیل خستگی مفرط به خاطر تلاش‌شان در بازی‌های قبلی، تعویض کنیم.

او ادامه داد: در مجموع با توجه به شرایطی که داشتیم از بازی بازیکنان راضی هستم. آن‌ها حداکثر تلاش‌شان را انجام دادند. خیلی جنگیدند و دویدند. با توجه به مشکلات‌مان بازیکنان زحمت کشیدند. می‌توانستیم امروز برنده بازی باشیم. اعتقاد من این است که دو، سه صحنه مشکوک اتفاق افتاد. با توجه به چیزی که ما از روی نیمکت دیدیم، داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. روی گل اولی که به ما زدند یک مقدار بحث است. بازیکنان اعتقاد دارند در آن صحنه به دفاع فشار وارد کردند و بعد گل زدند. امیدوارم ما اشتباکرده باشیم و تصمیمی که داور گرفته است درست باشد. ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم و شکست را پذیرفتیم و باید با جام خداحافظی کنیم.

او درباره نبودن وریا غفوری در این بازی هم توضیح داد: او بازیکن بسیار تاثیرگذار و کاپیتان تیم ماست ولی در بازی قبلی به دلیل کشیدگی همسترینگش مصدوم شد و در این بازی نتوانستیم از او استفاده کنیم. میلیچ که او هم بازیکن توانمندی است در این بازی محروم بود و نتوانستیم از او استفاده کنیم. علاوه بر این دو، سه بازیکن دیگر ما با وجود آسیب دیدگی و با تلاش فیزوتراپ‌های ما، خودشان را لحظه آخر به این بازی رساندند. متاسفانه ما محدودیت بازیکن داشتیم. امروز بازیکن‌هایی را از زمین بیرون کشیدیم که در بازی‌های قبلی برای ما بسیار خوب و تاثیرگذار بازی کردند ولی با توجه به خستگی مفرط‌شان مجبور به این تغییرات شدیم. بازیکنان که به زمین آمدند هم خوب کار کردند و ما موقعیت‌هایی به دست آوردیم که نتوانستیم استفاده کنیم. در فوتبال باید تعداد زیادی بازیکن در سطح بالا داشته باشید. با توجه به این که بازی‌ها هر سه روز یک بار برگزار می‌شود این مساله باعث خستگی بازیکنان شد. فکر می‌کنم تیم‌های ایرانی تجربه هر سه روز یک بار بازی کردند را نداشتند. ما از لیگ فرسایشی و بعد از فینال جام حذفی به اینجا آمدیم. من از تلاش بازیکنانم راضی هستم.

نامجومطلق در پاسخ به این پرسش که دلیل از دست رفتن موقعیت‌های شیخ دیاباته چه بود؟ هم توضیح داد: ما تیم خوبی داریم و بازیکنان زحمت زیادی کشیدند ولی فوتبال ورزشی است که هر چه فشار بیش‌تر می‌شود و خستگی به شما غلبه می‌کند، تمرکز کم‌تر می‌شود و قدرت تصمیم‌گیری پایین‌تر می‌آید و اگر این موقعیت‌ها در شرایط عادی مسابقه اتفاق می‌افتاد دیاباته بازیکنی است که از این موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کند. مطهری و اسماعیلی هم خسته بودند. تعویض‌ها هم به دلیل خستگی بازیکنان بود. مسعود ریگی هم تعویض شد؛ بازیکنی که از نظر من یکی از بهترین بازیکنان تیم ماست ولی متاسفانه خستگی به او غلبه کرد و ما مجبور شدیم برای این که به تیم انرژی بدهیم او را تعویض کنیم. قطعا این بازیکنان در شرایط عادی کیفیت‌شان به مراتب بالاتر است و از موقعیت‌ها هم به نحو احسن استفاده می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید

      گل اول هدیه داور بود .و کلا استقلال برای باختن آمده بود و هیچ تلاشی برای بردن نکرد و دنبال شانس بود ولی داور پنالتی را نگرفت اینها نتیجه تیم داری مدیران نا بلد ورزش ما است.کلا در باشگاهی دیگر شانسی نداریم تا سالها

    • آبی رو عشقه

      دوتا پنالتی نگرفت یکی روی قایدی یکی هم توپ به دست دفاع ازبک خورد ولی کلا تیم خوب بازی نکرد سوتی چشمی گل دوم رو به ازبک ها داد

    • بدون نام

      خیلی بد عادت شدین . فکر کردین همه ئجا ایرانه که سیستم داوری دربست در خدمت شم باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج