جاباما
۱۰۴۰۸۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شهریار مغانلو در محاصره آقای گل

دو فصل قبل شهریار مغانلو در لیگ یک و ترکیب ملوان حضور داشت و موفق شد عنوان آقای گلی را به دست بیاورد.

روزنامه ایران ورزشی: دو فصل قبل شهریار مغانلو در لیگ یک و ترکیب ملوان حضور داشت و موفق شد عنوان آقای گلی را به دست بیاورد. با پایان خدمت سربازی، این مهاجم بلندقامت به پیکان برگشت و در لیگ برتر نیز روزهای موفقی را رقم زد. او بعد از شیخ دیاباته عنوان دومین گلزن برتر لیگ نوزدهم را کسب کرد و در نهایت با انتقالی جالب سر از لیگ پرتغال درآورد تا پیراهن سانتاکلارا را بر تن کند.

آن هم در شرایطی که پرسپولیس، تراکتور و سپاهان را هم خواهان خود می‌دید.گفته می‌شود رقم انتقال مغانلو به سانتاکلارا حدود ۱۷۰ هزار یورو است. یعنی پیکان این رقم را به ازای صدور رضایتنامه این مهاجم ارزشمند دریافت کرده تا بخشی از مشکلات مالی‌اش برطرف شود. مغانلو که در مصاحبه‌های خود همیشه از پرسپولیس به عنوان تیم محبوبش یاد کرده بود، چند روز قبل و بعد از صدور ویزا به پرتغال رسید و در مراسم معارفه‌ای که باشگاه ترتیب داد، شرکت کرد.

حالا شهریار مغانلو چند روزی است که در تمرینات سانتاکلارا حضور فعالی دارد اما فعلاً توسط دانیل راموس مورد استفاده قرار نگرفته. سانتاکلارا در هفته دوم رقابت‌های لیگ پرتغال میهمان اسپورتینگ براگا بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد. مغانلو که کارت بازی‌اش نیز صادر شده، در لیست هجده نفره سانتاکلارا قرار نگرفت و به نظر می‌رسد عدم هماهنگی با سایر بازیکنان دلیل اتخاذ این تصمیم از سوی دانیل راموس بوده است.

سانتاکلارا این بازی را با تک گل تیاگو سانتانای برزیلی برد تا شش امتیازی شود و موقتاً در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد. نکته جالب اما عملکرد سانتانا به عنوان مهاجم هدف سانتاکلارا است. این تیم هفته نخست با نتیجه دو بر صفر ماریتیمو را شکست داد که هر دو گل را این مهاجم برزیلی به ثمر رساند. تنها گل سانتاکلارا برابر براگا هم توسط سانتانا به ثمر رسید تا این مهاجم که چهارمین فصل حضورش در باشگاه را سپری می‌کند، با سه گل زده بهترین گلزن لیگ پرتغال لقب بگیرد.

شهریار مغانلو با وجود تیاگو سانتانا کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی سانتاکلارا خواهد داشت. شاید به همین سرعت و با توجه به عملکرد خیره‌کننده سانتانا فرصت بازی در ترکیب یازده نفره به مغانلو نرسد اما امیدواریم به آینده و اینکه مهاجم ۲۵ ساله و سابق پیکان را موفق ببینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج