۱۰۴۰۸۳۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

سرخ‌های سدشکن مقابل ستارگان ژاوی

پس از دیدار تیم‌های استقلال و پاختاکور، امروز دیگر نماینده فوتبال ایران یعنی پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۱۰ به مصاف حریف خود خواهد رفت.

روزنامه خراسان: پس از دیدار تیم‌های استقلال و پاختاکور، امروز دیگر نماینده فوتبال ایران یعنی پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۱۰ به مصاف حریف خود خواهد رفت. سد محکم سرخ‌های ایران در مسیر رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی السد قطر است؛ تیمی که تا پایان مرحله گروهی ۱۴ گل به ثمر رسانده و با خط حمله قدرتمند خود مقابل نماینده ایران صف‌آرایی می‌کند.

السد در این تورنمنت ۴ گل توسط بغداد بونجاح به ثمر رسانده و پس از او حسن الهیدوس و اکرم عفیف قرار دارند که هرکدام ۳ گل زده و ۴ گل باقی‌مانده در این تورنمنت، توسط تاباتا، کازورلا،‌ هاشم علی و گل به‌خودی بازیکن تیم النصر به ثمر رسیده است. السد با تصمیم ژاوی سرمربی سرشناس خود در آخرین بازی مرحله گروهی با بازیکنان ذخیره مقابل سپاهان ایران قرار گرفت و حالا بازیکنان اصلی این تیم بعد از استراحت با نفسی چاق و آماده به بازی امروز رسیده‌اند.

حضور بازیکنانی مثل سانتی کازورلا و اکرم عفیف نشان می‌دهد که نماینده کشورمان امروز کار بسیار سختی‌ خواهد داشت. ضمن این‌که نباید به سادگی از کنار نام بونجاح در خط حمله تیم قطری هم عبور کرد. ستاره السدی‌ها ‌در مرحله گروهی ۱۱‌بار روی دروازه حریفان خطر ایجاد و با ۴ گل و ۳ پاس گل عملکرد درخشان خود را تکمیل کرده‌.

اما در سوی مقابل پرسپولیس هم در برابر ستارگان السد تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود، چراکه در آخرین بازی مرحله گروهی با ارایه یک بازی زیبا، هجومی و تاکتیکی تیم شارجه امارات را با ۴ گل شکست داد. پرسپولیس هم در بازی با شارجه به بلوغ تاکتیکی رسید و بازیکنان جدید تقریبا با تیم هماهنگ شده‌اند. احسان پهلوان با درخشش در آن بازی توانایی‌هایش را به رخ کشید.

عیسی آل‌کثیر هم پایش به گلزنی باز شده و نفرات قدیمی هم به آمادگی کامل رسیده‌اند. وحید امیری و حتی عبدی نشان دادند که چقدر عطش برای خوب بازی کردن در پرسپولیس را دارند. ۲ تیم ۲ فصل پیش مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و آن زمان ژاوی کاپیتان تیم السد بود و قبل از مسابقه ۲ تیم در ورزشگاه آزادی از ژاوی نیز تقدیر کردند و درنهایت این تیم قدرتمند تسلیم ستارگان سرخ شد. گفتنی است در آخرین بازی این مرحله از ساعت ۲۱:۱۵ النصر‌ و التعاون عربستان به مصاف هم می‌روند تا با مشخص شدن چهره ۴ تیم صعودکننده برای دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی قرعه‌کشی صورت گیرد و تیم‌ها رقبای خود را بشناسند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس: حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، سید‌جلال حسینی (سیامک نعمتی)، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ولی

      اگر داور و فدراسیون آسیا اجازه دهد چرا که تیمهایی که در حال حاضر در کورس رقابت قرار دارند تقریبا همه تیمهای خوبی هستند بنابر این اینجا نقش داور همانطور که در بازی استقلال و پاختاکور دیدیم چقدر نقش داور بدون و ا آر مهم می شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج