۱۰۴۰۸۸۴
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

فرصت‌هایی که خوراک دیاباته بود

مهاجم اهل مالی استقلال در رسیدن به بیستمین گل فصلش ناکام بود و دو فرصت بسیار خوب را در دیدار با پاختاکور از دست داد.

ورزش سه: مهاجم اهل مالی استقلال در رسیدن به بیستمین گل فصلش ناکام بود و دو فرصت بسیار خوب را در دیدار با پاختاکور از دست داد.

استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریف پاختاکور نشد و این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود ازبکی ها به پایان رسید تا آبی پوشان از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بازبمانند و با این رقابت ها خداحافظی کنند.

در دقیقه ۲۵ این دیدار، امیرارسلان مطهری صاحب توپ بود که بازیکن پاختاکور به قصد تصاحب توپ، ضربه ای را به توپ وادر کرد که به طور اتفاقی تبدیل به یک موقعیت فوق العاده برای استقلال شد. دیاباته با سویونوف دروازه بان پاختاکور تک به تک شد اما ضربه مهاجم استقلال را سنگربان ازبکی ها به خوبی مهار کرد و توپ راهی کرنر شد.

در نیمه دوم و در دقایق پایانی نیز در حالی که استقلال فشارش را بر روی دروازه حریف بیشتر کرده و سخت به دنبال زدن گل تساوی بود، بازهم آقای گل فوتبال ایران فرصت این را داشت تا دروازه پاختاکور را باز کند اما دیاباته پس از عبور از مدافع پاختاکور و در حالی که تنها سنگربان ازبکی ها را در مقابل خودش داشت، ضربه اش با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا امیدهای استقلالی ها برای بقا در لیگ قهرمانان آسیا به باد برود.

فرصت‌هایی که خوراک دیاباته بود

دیاباته که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا 19 گل برای استقلال به ثمر رسانده بود، در رسیدن به گل بیستم ناکام بود. شیخ که در دیدارهای این فصل استقلال نشان داد بازیکنی نیست که به سادگی فرصت های گلزنی را از دست بدهد و به نوعی مرد درون محوطه جریمه است، اما در دیدار شنبه شب مقابل پاختاکور یک بازنده بزرگ بود و در حالیکه می توانست محبوبیتش را نزد هواداران استقلال بیشتر کند، اما ضربات او با بدشانسی راهی به درون دروازه پاختاکور پیدا نکرد.

شاید فشردگی بازی ها و خستگی شیخ باعث شد تا مهاجم اهل مالی استقلال در دیدار مقابل نماینده ازبکستان از تمرکز لازم برخوردار نباشد و همین عامل سبب شد تا او موقعیت هایی را که در دیدارهای گذشته به راحتی به گل تبدیل می کرد، همان فرصت ها را در برابر پاختاکور از دست بدهد. مسئله ای که مجید نامجومطلق سرمربی استقلال در پایان بازی نیز به آن اشاره کرد و خستکی مفرط و عدم تمرکز را دلیل اصلی از دست رفتن فرصت های دیاباته می دانست.

فرصت‌هایی که خوراک دیاباته بود

فرصت‌هایی که خوراک دیاباته بود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دو موقعیت دیاباته و یه موقعیت قائدی از دست دادن و یه پنالتی هم برامون نگرفتن! با وجود بازی بد و خستگی و نبودن دو دفاع و خالی بودن نیمکت میتونستیم برنده باشیم اما قسمت نبود!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقع بین باشیم خودمونم گول نزنیم پاختاکرو تیمی تبود استقلال بد بازی کرد تا همین جاش هم شانسی اومده بودیم الاهلی با ذخیره هاش بدون انگیزه بازی کرد خدا رو شکر این تیم تا همین جاش با این نتیجه حذف شد وگرنه اگه مدحله بعد به السد یا النصر میخورد اونموقع نتیجه سنگینتر میشد ...بدون تعصب تیم باید درست بشه والا مریضه بلا مریضه تیم ...خیته شدیم بابا پرسپولیس حتی روزی که باخت به الدحیل واقعا قشنگ بازی کرد خوب داره بازی میکنه بابا تیمو درست کنین

      • ملول

        اگه وزیر بذاره،آقای وزیر چکارش داری نمیزاری کارشو بکنه،چی میگی توان بدنی نداشتن ،...آره راست میگی از وقتی فرهاد رفته دیگه از پودر و جک تری خبری نیست بدنها افت کردند همه تیما ۴ بازی اینا دو بازی کردن بازم کم آوردن جای ؟؟؟؟؟؟بزرگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج