۱۰۴۰۹۶۴
۳۵ نظر
۵۰۰۹
۳۵ نظر
۵۰۰۹
پ

۲۰هزار قرص فایپیراویر خرج درمان مسئولان شد؟

نماینده تهران در مجلس دهم گفت: نباید مسئولان تافته‌های جدا بافته از مردم باشند، به نظر من در هیچ کشوری چنین اولویت بندی‌هایی وجود ندارد. جای تعجب است که نمایندگان مردم و به خصوص نمایندگانی که شعار‌های عدالت‌خواهی‌شان گوش فلک را کر کرده است، به این صورت بخواهند از مردم فاصله بگیرند.

انتخاب: نماینده تهران در مجلس دهم گفت: نباید مسئولان تافته‌های جدا بافته از مردم باشند، به نظر من در هیچ کشوری چنین اولویت‌‌بندی‌هایی وجود ندارد. جای تعجب است که نمایندگان مردم و به خصوص نمایندگانی که شعارهای عدالت‌خواهی‌شان گوش فلک را کر کرده است، به این صورت بخواهند از مردم فاصله بگیرند.

نماینده تهران در مجلس دهم گفت: نباید مسئولان تافته‌های جدا بافته از مردم باشند، به نظر من در هیچ کشوری چنین اولویت‌‌بندی‌هایی وجود ندارد. جای تعجب است که نمایندگان مردم و به خصوص نمایندگانی که شعارهای عدالت‌خواهی‌شان گوش فلک را کر کرده است، به این صورت بخواهند از مردم فاصله بگیرند.

محمود صادقی، نماینده تهران، ری و شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم در گفت‌و‌گو با ایلنا، در خصوص ارزیابی عملکرد مجلس یازدهم، اظهار کرد: حدود چهار ماه است که از مجلس یازدهم گذشته است اما به نظر می‌رسد نمایندگان هنوز از فضای انتخابات فاصله نگرفته‌اند و همچنان در حال و هوای التهاب‌ها و شعارهای انتخاباتی هستند.

وی افزود: تعدادی از نمایندگان مجلس یازدهم کم‌تجربه هستند و شعارهایی داده‌اند که قادر نیستند در عمل، آن شعارها را دنبال کنند.

این نماینده تهران در مجلس دهم گفت: چند طرح تاکنون توسط نمایندگان ارائه شده که نشان‌دهنده عدم مهارت و عدم پختگی آنها در قانون‌نویسی است؛ از جمله طرح اصلاح قانون انتخابات که با نگاهی گذرا متوجه خواهیم شد که برخی نمایندگان مجلس یازدهم با مقدمات قانون‌نویسی و قانون‌گذاری هم ناآشنا هستند و حتی نوشته‌های آنها از لحاظ نگارشی و ویرایشی نیز ایرادات فراوانی دارد.

وی اضافه کرد: به نظر می‌رسد اساساً نویسندگان این طرح‌ها از ساختار قدرت اطلاعی ندارند و عجیب است که یک نماینده طرحی را بنویسد که از مجلس سلب اختیار شود و اختیارات شورای نگهبان را بیفزاید که حتی سخنگوی شورای نگهبان نیز موضع گرفته و اعلام کرده که این در صلاحیت شورای نگهبان نیست، چون در قانون اساسی مشخص شده است که شورای نگهبان تنها نظارت بر انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری و خبرگان را برعهده دارد و نظارت بر انتخابات شورای شهر بر عهده مجلس شورای اسلامی است و این عجیب است که مجلس به دنبال سلب یک اختیار از خود است.

صادقی اظهار کرد: در بحث نظارت بر نمایندگان اینگونه که من شنیدم زمزمه‌هایی وجود دارد که در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، قوه قضاییه و شورای نگهبان را دخالت دهند که این موضوع نشان‌دهنده این است که بحث استقلال قوه مقننه و اصل تفکیک قوا را نمی‌شناسند؛ بنابراین به نظر می‌رسد کم‌تجربگی در تحرکات نمایندگان مجلس یازدهم بسیار آشکار است.

این نماینده سابق مجلس گفت: شورای شفافیت که با هیاهوی زیادی همراه بود، طی این مدت کوتاه، چیزی جز جلسات محرمانه‌ای که ماهیت محرمانه ندارد، از این شورا ندیدم به عنوان مثال با وزیر تعاون جلسه محرمانه‌ای داشتند که بعید می‌دانم مسأله محرمانه‌‌ای وجود داشته باشد و اساساً جلسات محرمانه باید با وزیر اطلاعات یا وزیر دفاع باشد. همچنین جلسه مربوط به تحول مجلس نیز بسیار عجیب بود که به صورت محرمانه برگزار شد؛ در مجموع نوعی آشفتگی و تعارض‌ بین شعار و عمل وجود دارد.

وی به انتخاب رییس دیوان محاسبات اشاره کرد و گفت: بسیاری از نمایندگان با تجربه‌تر اصولگرا در این خصوص اعتراض کردند اما متأسفانه اعتراض آنها نیز به جایی نرسید.

صادقی بیان کرد: تحویل اولین محموله واکسن آنفولانزا به میزان ۱۵۰۰ دوز به مجلس حاکی از تو خالی بودن شعارهای عدالت‌خواهانه نمایندگان مجلس یازدهم نیست بلکه فراتر از آن نشانگر فاصله با مردم است؛ در واقع مسأله‌ای که نهادینه شده و مختص این مجلس هم نیست. نباید مسئولان تافته‌های جدا بافته از مردم باشند، به نظر من در هیچ کشوری چنین اولویت‌‌بندی‌هایی وجود ندارد. جای تعجب است که نمایندگان مردم و به خصوص نمایندگانی که شعارهای عدالت‌خواهی‌شان گوش فلک را کر کرده است، به این صورت بخواهند از مردم فاصله بگیرند.

صادقی ادامه داد: البته این انتقاد به آقای روحانی هم وارد است که زنگ مدارس را از قرنطینه و به صورت ویدئو کنفرانس به صدا در آورد. به نظر من این در کشورهای دیگر کمتر دیده می‌شود.

وی گفت: امام علی(ع) می‌فرمایند که خداوند بر پیشوایان دادگر واجب کرده است که خود را با مردم و طبقه ضعیف برابر کنند تا فقر فقیر خون او را به جوش نیاورد و موجب طغیان نشود یعنی اگر کمبودی وجود دارد، مردم بدانند که در کمبودها نیز همه برابر هستند، این کار تبعاً تحمل کمبودها برای مردم را آسان‌تر می‌کند.

این نماینده سابق مجلس بیان کرد: در اواخر مجلس دهم ۲۰ هزارقرص فایپیراویر به صورت محرمانه از چین وارد شد و تعداد زیادی خرج درمان مقام‌ها شد؛ که این نشان می‌دهد برخلاف شعارهایی که ما می‌دهیم متأسفانه امتیازات حاکمان در قوای مختلف، با مردم نزدیک نیست.

وی افزود: قرار بود این قرص‌ها در اختیار بیمارستان‌ها برای کارآزمایی بالینی قرار بگیرد و مجوز ساخت داده شود اما متاسفانه مشخص نشد که سرنوشت آنها چه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا نگزره ازشون

      پاسخ ها

      • پژمان

        آنها نماینده ملت نیستند . رئیس جمهور هم منتخب مردم نیست. ملت مظلوم مجبور هستند به تعداد خیلی محدودی که قبلا انتخاب شده اند رای بدهند فقط به خاطر اینکه نظام لطمه نبیند،وگرنه هیچکدام منتخب مردم نیستند و منتخب شورای نگهبان هستند. جالب این هست که نتیجه شعارها و عمل ها ۱۸۰ درجه با هم مغایرت دارد و نه نمایندگان و نه رئیس جمهور و نه شورای نگهبان هیچ کدام پاسخگو نیستند.

      • بدون نام

        چی شد حالا که مشخص شد خودتم خودرو گرفتی اسمی از خودرو نیاوردی دررضمن دولتت بوده که واکسن رو برا مجلس ارسال کرده که باز نکرده پس فرستادن ، چیه دستت کوتاه شده خودتو به درو دیوار میزنی

    • بدون نام

      واکسن کرونا رو هم اگه چین واقعا ساخته باشه تا الان به مسئولین دادند. شاید اون 1500 تا واکسن کرونا بوده اصلا

      پاسخ ها

      • آریایی

        دقیقا

      • بدون نام

        بله بله داقیقا باهات موافقم دادا

    • بدون نام

      حیف نون

    • ش.ص

      گدا گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        براوووووو

    • بدون نام

      همگی سر و ته یه کرباسید
      هان چطور شده تو رو دیگه بازی نمیدن؟

    • بدون نام

      باز برید رای بدید

    • بدون نام

      حکومت عدل علوی رو قشنگ داریم حس میکنیم

    • بدون نام

      مسئولین لبنان وفلسطین وسوریه رودرمان کردن چون اوناهمخوان سفره اینا هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت به همشون

    • بدون نام

      مسئولان عزیز و محترم و دلبند بعد از ترک جایگاه مدیریت بلبل سخنگو می شوند این هم در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست!!

      پاسخ ها

      • مهران

        شما هم که نگویید ملت می دانند از وام گرفته تا دارو درما بیمارستان تا کالا کسانی که پارتی دارند و دوست وآشنا برادر خواهر پدر مادر آشنا دارند اول برای آنها بهترینش است من اگر پارتی داشته باشم به بیمارستان مراجعه کنم بهترین تخت و اتاق برای من است اگر بخواهم وام 5 میلیون بگیرم ضامن کارمند فیش حقوقی نامه از محل کار می خواهد ولی اگر آشنا باشم بجای 5میلیون 300 میلیون هم می توانم بگیریم بدون مدرک چه بگویم که نگفتش بهتراست

    • بی‌نام

      همیشه‌همینه‌بوده
      تافته‌‌جدابافته‌بودن...هستن..خواهند بود
      چون‌‌ازمرگ‌بیشترازمن‌وتو‌میترسن
      درحال‌تست‌دادن‌هستن..تنظیم موتور..دیاگ‌زدن..میزان‌فرمون‌و..

    • آریایی

      ی حسی بهم میگه واکسن کرونا هم به صورت محرمانه وارد شده و مسئولان زدن تو رگ

    • بدون نام

      یکیشون دکترای زبانشناسی داره استاد همسرم بوده والبته تمام مدارکشو با سهمیه گرفته و مشخصه صندلی نمایندگی رو هم چگونه به دست اورده البته همزمان چن دتا پست دیگه هم داره و سطح تدریس و سوادش دیگه قابل گفتن نیست

    • بدون نام

      آقای صادقی تا شما هم بودین همین وضع بود حالا که دستت کوتاه شد داری میگی ،ببینین مردم ازدست تک تک شما چه میکشن،ذله شدن وتوانی برای اعتراض ندارن

    • محسن

      والله که باید جواب بدن .....والله....خدا حقه.

    • عقیلی

      محمود عزیز تو بگو تو مجلس دهم چه گلی بر سر مردم زدی که الان از این مجلس طلبکاری؟
      #بی_شرفی

    • پدرام

      بقول رویگری مرحوم!
      فردا که بهار آمد چی چی بکار آمد!؟

    • ح

      این آقایان مدیون ورثه فوت شدگان کرونا هستند

    • بدون نام

      کدام روش این حکومت با حکومت علی همخوانی دارد .

    • بدون نام

      اون موقع که نماینده بودی لال بودی اما!چی شده حالا نطقت باز شده؟شاسی بلند میخوای یا دنا؟کدومشو بدم ؟هلوشو بدم ؟

    • سیبو

      دردهای دیگری هم هست مگر فقط کرونا درده الهی بی خاصیتهاش سرطان بی علاج بگیرن

    • ترسو

      حالا فهمیدم تو جمهوری اسلامی همه برابرند ولی بعضی ها برابرترن !؟

    • بدون نام

      ای که آتیش بگیرن این مسؤلان

    • بی نام

      واکسنش هم هست واردکردن ولی مال خودشون به مردم نمیدن

    • اصل واصیل.

      اگرقرصهابرای ازمابهتران مصرف نشدپس ولایتی80ساله.لاریجانی70وچندساله.جنتی 1500ساله ودههانفرچطوردرمان شدن درحالیکه مردان جوان ومیانسال مثل برگ خزان نابودشدن.خداوندحق میگیره فقط صبرکنید.

    • m

      امیدواریم به حق خون شهداخداتقاص این همه ظلم شما راازفرزندانتان بگیره

      پاسخ ها

      • ارادت

        الهی آمین

    • بدون نام

      نه بابا،بیچاره ها همشون بادعای مردم خوب شدند!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج