۱۰۴۰۹۹۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پاختاکور آخرین دیدار حسینی برای استقلال بود؟

معمای استقلالی‌ها در مورد احتمال جدایی دروازه‌بان اصلی این تیم در فصل گذشته است که عملکرد ضعیفی داشت و مشخص نیست برای رقابت با دروازه‌بان جدید قصد دارد در این تیم بماند یا نه.

خبرگزاری میزان: معمای استقلالی‌ها در مورد احتمال جدایی دروازه‌بان اصلی این تیم در فصل گذشته است که عملکرد ضعیفی داشت و مشخص نیست برای رقابت با دروازه‌بان جدید قصد دارد در این تیم بماند یا نه.

سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال یکی از بدترین فصل‌های فوتبالی خود را پشت‌سر گذاشت. این دروازه‌بان در لیگ نوزدهم عملکرد خوبی نداشت و با دریافت گل‌های از راه دور مقابل تیم‌هایی چون نساجی یا شاهین بوشهر و عملکرد ضعیف در فینال جام حذفی، فصل را به پایان رساند آن هم در حالی که به عقیده بسیاری از کارشناسان، اگر فرد دیگری غیر از حسینی درون دروازه استقلال بود، شاید این تیم تا این حد از خط دروازه متضرر نمی‌شد.

این پایان کار حسینی در استقلال نبود. دروازه‌بان پراشتباه آبی‌ها که حالا صاحب بازوبند کاپیتانی هم شده، در رقابت‌های حساس لیگ قهرمانان آسیا باید درون دروازه استقلال قرار می‌گرفت و بازهم با عملکرد ضعیف خود مخصوصا مقابل پاختاکور و گل دومی که دریافت کرد، نشان داد که استقلال بیشتر از همیشه به دروازه‌بان شش‌دانگ نیاز دارد که در بازی‌های بزرگ بتواند از قفس توری استقلال حفاظت کند.

شاید این فصل کابوس‌وار استقلال که بی‌ربط به عملکرد حسینی هم نبود، پایان کار او در استقلال باشد. احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از فینال جام حذفی، اولین خریدی که برای استقلال انجام داد، محمدرشید مظاهری بود. دروازه‌بانی که عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته و می‌تواند جایگزین خوبی برای حسینی باشد.

حال باید دید حسینی که با داشتن رقیب در تیم مخالف است، حاضر می‌شود در جمع آبی‌ها مانده و با مظاهری وارد رقابت شود یا اینکه استقلال را ترک خواهد کرد و به تیم دیگری می‌رود.

این در حالی‌است که از تبریز هم خبر می‌رسد علیرضا منصوریان به شدت دنبال جذب حسینی برای دروازه تراکتور و پر کردن جای خالی مظاهری است. آن چیزی که استقلال در این فصل تجربه کرده، ضعف بیش از حد درون دروازه بود که هم به عملکرد ضعیف حسینی بازمی‌گردد و هم مربی دروازه‌بان‌های تیم بهزاد غلامپور که مورد هجمه هواداران واقع شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج