۱۰۴۱۰۲۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

تهران از هفتم مهرماه سرد می‌شود

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا چهارشنبه دمای هوا در اغلب مناطق کشور کاهش می‌یابد، بیشترین کاهش بین ۶ تا ۱۰ درجه در سواحل خزر، شرق و شمال شرق کشور، مرکز کشور و همچنین دامنه‌های جنوبی البرز خواهد بود.

خبرگزاری فارس: معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا چهارشنبه دمای هوا در اغلب مناطق کشور کاهش می‌یابد، بیشترین کاهش بین ۶ تا ۱۰ درجه در سواحل خزر، شرق و شمال شرق کشور، مرکز کشور و همچنین دامنه‌های جنوبی البرز خواهد بود.

محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در خراسان شمالی، ارتفاعات سمنان، ارتفاعات شرق تهران و استان‌های ساحلی خزر، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد داریم.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: امروز همچنین در اردبیل، شمال آذربایجان شرقی‌ و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی افزود: از بعد از ظهر امروز تا صبح چهارشنبه دمای هوا در اغلب مناطق کشور کاهش می‌یابد که بیشترین مقدار کاهش بین ۶ تا ۱۰ درجه در سواحل خزر، شرق و شمال شرق کشور، مرکز کشور و همچنین دامنه‌های جنوبی البرز خواهد بود.

اصغری اظهار داشت: امروز و فردا در سواحل خزر وزش باد افزایش می‌یابد و دریای خزر مواج خواهد بود.

وی بیان کرد: از بعداز ظهر امروز تا صبح سه شنبه در شمال شرق اصفهان و مناطقی از سمنان ورزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز دوشنبه در استان‌های مازندران، گلستان، گیلان، سمنان، شمال خراسان رضوی و برخی مناطق تهران ‌خصوصا شرق استان تهران، رگبار‌ باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت و در ارتفاعات کرمان و اردبیل رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

اصغری اظهار کرد: روز سه‌شنبه در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و سمنان همچنین ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات کرمان، غرب و جنوب اصفهان، یزد، شمال و جنوب فارس، شمال و غرب هرمزگان و همچنین خراسان جنوبی، بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز چهارشنبه ۲۹ مهر در ارتفاعات غرب و شمال غرب کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و روز پنجشنبه جوی پایدار در اغلب مناطق کشور حاکم است.

وی بیان کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۲ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر‌کرد با کمینه دمای ۲ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

اصغری در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده هفتم مهرماه قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر و افزایش باد، همراه با کاهش دما و گاهی بارش باران پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۷ و ۱۷ درجه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوشبحالتون ما تا اواخر آبان هنوز باید کولر روشن کنیم و از اواسط آذر هوا پیشمون خنک میشه .شما لذت ببرید از این هوا.نوش جانتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج