۱۰۴۱۰۴۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

حمله دروازه‌بان پیشین عربستان به AFC

«محمد الدعیع» دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال عربستان از کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر حذف تیم الهلال از لیگ قهرمانان انتقاد کرد و گفت: نوبت به سایر باشگاه‌های سعودی هم می‌رسد.

خبرگزاری مهر: «محمد الدعیع» دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال عربستان از کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر حذف تیم الهلال از لیگ قهرمانان انتقاد کرد و گفت: نوبت به سایر باشگاه‌های سعودی هم می‌رسد.

محمد الدعیع در گفتگو با روزنامه «الریاض» عربستان به کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت حذف تیم الهلال از لیگ قهرمانان آسیا حمله کرد.

وی گفت: شک دارم که AFC به سود تیم هایی که تحت نظرش هستند کار کند بلکه این کنفدراسیون علیه تیم های قوی و ممتاز قاره آسیا است. به عنوان مثال آنچه که ما فقط در مورد باشگاه الهلال و نه سایر باشگاه های آسیا مشاهده کردیم این بود که ویروس کرونا فقط تیم الهلال را آلوده کرد.

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال عربستان با بیان اینکه AFC بین باشگاه ها تفاوت قائل شده است، ادامه داد: به نظر من کنفدراسیون فوتبال آسیا از یک سیاره دیگر آمده است، زیرا در ابتدا به صورت استثنایی و ویژه با این دور از مسابقات برخورد کرد اما زمانی که کار به ابتلای بازیکنان الهلال رسید، همه چیزی برای آن عادی و طبیعی شد.

وی از برگزاری مسابقات در کشور قطر اظهار تعجب کرد و گفت: AFC مسابقات را در کشور کوچکی برگزار کرد که بیشتر در معرض ابتلا به ویروس قرار دارد و کشورهای بزرگتر را نادیده گرفت. این مسئله هم احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می دهد اما به نظر می رسد که هدف اصلی فقط باشگاه الهلال است.

الدعیع همچنین از کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا به خاطر صدور زودهنگام رای علیه الهلال انتقاد کرد و این کمیته را تحت تاثیر AFC دانست.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: همه باید بدانند که بعد از الهلال، نوبت به دیگر باشگاه های سعودی نیز می رسد زیرا دست تجاوزکار و عوامل مخرب همچنان دراز است و در مراحل خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معمولی

      مگه مقصرafcهست که اونها کرونا گرفتن یا بقیه تیمها هم تیمشون کامل نبوده که بخاد با بقیه فرقی نزاره؟! مطمئن باشن که اگر هرباشگاهی بجاش بود باید کنار میرفت مگه کار دیگه ای هم می شد؟!! اگر تیمی از ایران بود همون اول که کرونایی بودنشون مشخص میشد سریع حذف میکرد بااونها که تا آخرین لحظه مماشات کردن و دنبال راهی بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج