۱۰۴۱۰۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اجازه حرکت زائران به سمت مهران داده نمی‌شود

فرمانده پلیس راه ایلام گفت: نیرو‌های گشت پلیس‌راه و ایستگاه‌های ایست و بازرسی مستقر در مبادی ورودی استان اجازه ورود کاروان‌های پیاده و سواره زائران اربعین به استان و حرکت به سمت مهران را نمی‌دهند.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده پلیس راه ایلام گفت: نیروهای گشت پلیس‌راه و ایستگاه‌های ایست و بازرسی مستقر در مبادی‌ ورودی استان اجازه ورود کاروان‌های پیاده و سواره زائران اربعین به استان و حرکت به سمت مهران را نمی‌دهند.

سرهنگ رضا همتی‌زاده روز یکشنبه اظهار داشت: به منظور جلوگیری از ورود زائران اربعین به مرز مهران با هماهنگی طرف عراقی، گیت‌های ورود و خروج زائران بسته است.

وی افزود: زائرانی که قصد عزیمت به استان ایلام و مرز مهران را دارند آگاه باشند هیچ‌گونه اجازه تردد به آنها از طرف مسوولان پایانه مرزی مهران و زرباطیه عراق داده نمی‌شود.

همتی‌زاده یادآور شد: هم اکنون مرز مهران طی بازرسی‌های انجام گرفته عاری از حضور زائران است و این موضوع بیانگر فهم بالای مردم در پذیرش خواسته مسوولان ایران و عراق در اجتناب از حضور در مرزهاست.

فرمانده پلیس راه ایلام در مورد پیاده‌روی مردم استان به سمت بقاع متبرکه در روز اربعین نیز گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا در استان، از پیاده‌روی مردم به طرف بقاع متبرکه بویژه امامزاده علی‌صالح‌(ع) و سایر اماکن متبرکه جلوگیری می‌شود.

بنابر اعلام استاندار ایلام، مرز بین‌المللی مهران برای عبور زائران حسینی در ایام اربعین امسال بسته است و به هیچ عنوان اجازه ورود در این مرز داده نخواهد شد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی اظهار داشت: بنابر اعلام مسئولان کشور عراق و باتوجه به فراگیری بیماری کرونا، استان ایلام و مرز بین‌المللی مهران پذیرای زائران حسینی نخواهد بود و در این راستا هیچ برنامه‌ای برای پذیرش زائران و خدمت‌رسانی به آنها در این مرز وجود ندارد.

وی افزود: بر اساس پروتکل‌های مصوب ستاد کرونای کشور راهپیمایی اربعین به عنوان کنگره جهان اسلام امسال برگزار نمی‌شود و موکب‌ها در مسیر مرز مهران حق برپایی و فعالیت ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج