جاباما
۱۰۴۱۰۶۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آشوبی: دلیل شکست استقلال ضعف تاکتیکی بود

کارشناس فوتبال ایران گفت: استقلال در شرایطی به پاختاکور باخت که از لحاظ فردی شرایط بهتری نسبت به حریف داشت، اما دچار ضعف تاکتیکی بود.

خبرگزاری تسنیم: کارشناس فوتبال ایران گفت: استقلال در شرایطی به پاختاکور باخت که از لحاظ فردی شرایط بهتری نسبت به حریف داشت اما دچار ضعف تاکتیکی بود.

فرزاد آشوبی در مورد شکست ۲ بر یک استقلال مقابل پاختاکور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال در این بازی دلخوش به کارهای انفرادی بازیکنان بود و کار گروهی خاص و تاکتیک مناسبی از این تیم ندیدم. هر چقدر هم بازیکنان یک تیم از لحاظ کیفی خوب باشند باید کار گروهی را در اولویت قرار دهد اما در استقلال این مسئله را شاهد نبودیم.

وی با تمجید از پاختاکور عنوان کرد: نماینده ازبکستان شاید از لحاظ فردی در سطح پایین‌تری نسبت به استقلال قرار داشت اما تیمی با نظم تاکتیکی خوب بود. آنها می‌دانستند که بدون توپ باید چه کاری انجام دهند و زمانی که توپ دارند به چه شکل عمل کنند. به خاطر همین هم توانستند برنده از میدان خارج شوند.

بیشتر بخوانید

طباطبایی: مدیریت تنها عامل ناکامی‌های استقلال است/ معلوم نیست می‌خواهند چه بلایی سر تیم بیاورند

کارشناس فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که حواشی چقدر در ناکامی استقلال نقش داشت، خاطرنشان کرد: قطعا حواشی به استقلال ضربه زد. وقتی قبل از فینال جام حذفی مدیریت باشگاه استقلال از استراماچونی نام می‌برد طبیعی است که تمرکز کادرفنی و حتی بازیکنان به هم بریزد. با وجود مانور‌های زیادی که روی بازگشت استراماچونی صورت گرفت این اتفاق رخ نداد و این موضوع حواشی زیادی برای استقلال ایجاد کرد. طبیعی است در این شرایط مربیان نتوانند روی کار خود تمرکز کنند و برنامه‌های‌شان را آن طور که می‌خواهند پیش ببرند.

آشوبی افزود: بارها گفته‌ام که ساختار فوتبال ایران به شکلی است که بیشتر از این نمی‌شود از نمایندگان در لیگ قهرمانان آسیا انتظار داشت. اگر هم موفقیتی از سوی تیمی مانند حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا رخ دهد، مقطعی داشت.

وی درباره اینکه استقلال در حال حاضر به تغییر کادرفنی بیشتر نیاز دارد یا مدیریتی؟ گفت: در مورد مسائل مدیریتی اظهارنظر نمی‌کنم چون در تخصص من نیست اما اعتقادم دارم باشگاه‌های بزرگ ما به مدیرانی نیاز دارند که با ورزش و فوتبال بیگانه نباشند. امیدوارم هر تغییری در استقلال بوجود می‌آید مخصوصا در کادرفنی، این تیم را به جلو ببرد و به نوعی باعث رشد تیم شود. استقلال مهره‌‌های خوبی در اختیار دارد که نیازمند هدایت بهتر هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی جعفری

      شما که پرسپولیسی هستی چه کاریه درباره استقلال نظر بدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج